بیانیه جامعه روحانیت مبارز تهران درباره انتخابات ریاست جمهوری

جامعه روحانیت مبارز تهران با انتشار بیانیه‌ای از حضور گسترده مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ، آگاه و مقتدر ایران بار دیگر تحت عنایت و رعایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف حماسه‌ای عظیم آفرید. شرکت بی‌سابقه مردم شریف ایران در انتخابات یکبار دیگر نظام دینی مردمی‌را به عنوان یک مدل جدید موفق حکومتی به جهان عرضه کرد. اینجانب از سوی جامعه روحانیت مبارز ضمن پاسداشت این پیروزی بزرگ توجه مردم عزیز را به نکات زیر جلب می‌نمایم.

۱.رییس‌جمهوری منتخب رییس جمهور همه ملت ایران است و از امروز باید با وحدت، یکدلی و برادری همگان از این دستاورد عظیم پاسداری کنیم.

۲. بحث‌ها و اختلاف نظرهای شدید در انتخابات فقط به فصل انتخابات تعلق دارد و نباید این بحث‌ها ادامه پیدا کندو فضای پرنشاط جامعه را آلوده کند و همگان دست به دست هم باید برای سازندگی جمهوری اسلامی‌ایران تلاش کنیم و هرگونه آشوب و بی‌نظمی‌ کمک به دشمنان خونخوار اسلام و ایران است.

۳. پیروزی این انتخابات، پیروزی کشور، عزت مردم و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی ‌ایران است و هیچ گروه و دسته‌ای نباید پیروزی ملت را به نفع خود مصادره کند و با تلاش فراوان باید شکاف‌های ایجادشده در زمان انتخابات را پر نماییم.

۴. انقلاب اسلامی‌نشان داد که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی‌ همچنان پرقدرت و پرنشاط مانند روزهای اول انقلاب اسلامی‌شعار اصلی و همیشگی ملت ایران است که باید با همه وجود از این شعارها و ارزش‌های برآمده از آن پاسداری کرد.

۵. ضروری‌ترین مساله امروز و هر روز کشور حفظ وحدت و پیروی مستمر از رهبری معظم انقلاب اسلامی ‌است. حفظ این دستاوردها با حضور پرنشاط مردم، حفظ آرامش، حضور تمام جریان‌های فکری همه و همه در سایه ولایت فقیه است. ما باید ضمن بزرگداشت یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ ایران حضرت امام خمینی(ره) این فرمایش گهربار ایشان را پاسداری کنیم که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسد تا در این دنیای پرآشوب بتوانیم همچنان در تمام زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی و اجتماعی پیشتاز در منطقه و جهان باشیم.

از خداوند علی اعلا سعادت و سلامت ملت رشید و دلاور ایران را درسایه توجهات و الطاف ولی عصر ارواحنا فداه مسالت می‌کنم.

محمدرضا مهدوی کنی، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز