سردار محمدنجار: اسرائیل از انتخاب دکتر احمدی نژاد ناراحت است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: اسرائیل از انتخاب دکتر احمدی‌نژاد به عنوان رییس جمهور ایران خیلی ناراحت است. سردار «مصطفی محمدنجار» شامگاه یکشنبه در جمع مردم ایلام که به مناسبت جشن میلاد حضرت زهرا (س) و خلق حماسه مردم در انتخابات ۲۲ خرداد ماه در ورزشگاه پهلوان تختی این شهر برگزار شد، افزود: مردم ایلام، نزدیک به ۹۰درصد در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردند و این افتخاری است برای مردم استان ایلام و کشور که آنان نیز حدود ۸۵درصد در انتخابات مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: مردم ایلام همیشه نشان دادند که در همه صحنه‌ها همچون صحنه انقلاب، دفاع مقدس و اکنون نیز در صحنه انتخابات، حضور شجاعانه داشته‌اند.

وی اظهار داشت: اینکه شکوه و عظمت ملت ایران در جهان زبانزد شده حضور و مشارکت مردم است که با حضور گسترده خود یگانگی و وحدت ملت را به جهانیان نشان دادند.

وی گفت: حضور ۴۰میلیون در انتخابات جای تبریک دارد، ملت ما شاهد مناظره‌های خوبی بودند و همه در مورد برنامه‌های نامزدها بحث و بررسی می‌کردند. ملت پس از بررسی رای داد و یک دولت خوب و به فرموده رهبر معظم انقلاب «یک انتخاب اصلح» انجام داد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس گفت: ایشان در ابتدای سال‌جاری در مشهد گفتند که «این تجربه مدیریتی که در دولت ایجاد شده و دولت به نقاط محروم سر زده، کشور را آماده یک جهش مدیریتی کرده است».

وی بیان کرد: ملت برای سربلندی ایران عزیر آرای خود را به صندوق ریخت، انتخاب کرد و محبوبیت انقلاب را به نمایش گذاشت و به فرموده رهبر معظم انقلاب «این جشن یک جشن ملی است».

سردار محمد نجار در ادامه گفت: عزم همه در هیات دولت جزم شده تا به پاس حمایت مردم به همراه دکتر احمدی‌نژاد کمر همت ببندیم و به همه شما خدمتگزاری کنیم.

وی افزود: ملت عزیز راه خود را انتخاب کرد و با مشت محکمی‌ که به دهان دشمنان زد نشان داد که با اتحاد و همدلی هوشیارانه همه چیز را رصد می‌کند و زمانی که باید تصمیم بگیرد بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرد. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این پیروزی بزرگ بر شما مبارک باشد، انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و مردم آزادانه در انتخابات حضور گسترده داشتند.

وی ادامه داد: امروز میلاد امام امت و فرزند زهرا (س) و بنیانگذار و معمار بزرگ انقلاب است که توانست نظام طاغوت را از ایران برچیند و شاه که مزدور بیگانه بود از کشور بیرون اندازد و کشوری متکی بر استقلال - آزادی، جمهوری اسلامی‌بنا کند.

وی گفت: امام خمینی (ره) نظام ولایت فقیه را ایجاد کرد که مبتنی بر اسلام و ارزش‌های دینی و تداوم راه انبیا و اولیای الهی است. نظام ولایت فقیه اساس شعارش «استقلال آزادی و جمهوری اسلامی» بوده و هست. وی ادامه داد: امروز ملت ما مستقل است و خود برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرد، همین انتخاباتی که هر کسی می‌تواند بیاید و آزاد رای بدهد از دستاوردهای انقلاب است.

سردار محمد نجار افزود: امروز انتخابات نماد مردم سالاری و مبتنی بر رای مردم است و مردم یک رییس‌جمهور انقلابی و مردمی‌ برای تداوم راه انقلاب و امام انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: اکنون یک رشد سیاسی ایجاد شده و همه آحاد مردم و همه اقشار و اقوام در این جشن باشکوه حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: آفرین بر شما ملت ایران که این حماسه را آفریدید، البته متاسفانه دشمنان این نظام یعنی آمریکا و استکبار جهانی نمی‌توانند این شکوه را ببینند، در ۳۰ سال گذشته دیدید که چه توطئه‌هایی علیه انقلاب کردند و ملت قهرمان تمام این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.

وی گفت: متاسفانه حامیان آن‌ها در داخل تشنج آفرینی می‌کنند و بعضی از جاهلان و غافلان به آن دامن می‌زنند و به بلندگوهای دشمن گوش می‌دهند، ملت ما هوشیار است و باید هوشیارتر باشد، هر کسی که بخواهد تشنج‌آفرینی کند در واقع می‌خواهد انتقام از این ملت بگیرد.

وزیر دفاع افزود: مردم ما آزادانه آرا را به صندوق‌ها ریختند و براساس مراحل قانونی رییس‌جمهور منتخب مردم انتخاب شده، بعضی‌ها انتظار دیگری داشته‌اند، وقتی می‌بینند انتظاراتشان برآورده نشده می‌خواهند آرای خود را بر این مردم تحمیل کنند و از این مردم خوب و نجیب انتقام بگیرند. وی اظهار داشت: البته یک عده از جاهلان فکر می‌کنند که این مطالب درست است، اکنون رییس‌جمهور منتخب، رییس‌جمهور همه ملت ایران است، کشور اکنون نیاز به آرامش دارد، برای ساختن ایران عزیز و سرفراز ما نیاز به آرامش و همدلی و اتحاد داریم، دشمن همدلی و اتحاد ما را نمی‌تواند ببیند.

وی گفت: ما باید بدانیم که با همدلی چشم فتنه کور می‌شود و توطئه دشمنان از بین می‌رود، امروز رییس‌جمهور محبوب رییس‌جمهور همه مردم است و هواداران دیگر کاندیداها باید بدانند که این رییس جمهور متعلق به همه کشور است و برای همه آن عزیزان چه آنهایی که رای دادند و چه آنهایی که رای ندادند، خدمت می‌کند.

سردار نجار ادامه داد: البته در انتخابات باید رقابت باشد و هواداران هواداری کنند و شور و نشاط باشد، ولی الان فصل رفاقت است و همه باید دست در دست هم برای سربلندی ایران تلاش کنند.

وی افزود: مردم امروز توقعاتی دارند، ایجاد شغل، رسیدن به مناطق محروم، توجه به طبقات مستضعف، بخش کشاورزی، صنعت، ایجاد امنیت، عمران و آبادانی اینها مطالبات مردم است و مردم به این دولت رای دادند و دولت برای همه اینها برنامه دارد.