تمکین نکنید، ملت با شیوه‌های خود شما را به تمکین وادار می‌کند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کسی که به رای ملت تمکین نکند راه دیکتاتوری را می‌رود. حبیب‌الله عسگراولادی، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به آداب مدنی در مردمسالاری دینی گفت: در گذشته سرنوشت تاج و تخت‌ها را چکاچک شمشیرها تعیین می‌کرد. بشر امروز سرنوشت حکومت‌ها را به رای مردم سپرده است و از همه مهمتر تاج و تختی هم در میان نیست و آنچه هست خدمت است، ما باید به رای مردم تمکین کنیم وگرنه مردم روش‌هایی را می‌شناسند که ما را به تمکین وادار می‌کنند.

عسگر اولادی با بیان اینکه فرد منتخب باید با تلاش شبانه‌روزی ثابت کند می‌خواهد خدمت کند نه سلطنت! یادآورشد: امام فرمودند: «میزان رای ملت است»،‌ چرا برخی این میزان را بر نمی‌تابند و راه دیکتاتوری و خودسری و به رسمیت نشناختن رای مردم را برمی‌گزینند.

وی با انتقاد از برخی روش‌های تبلیغاتی رقبای احمدی‌نژاد گفت: قبل از انتخابات به او تهمت زدند و او را دروغگو و فریبکار نامیدند. مردم ما هوشیار هستند بخش عظیمی از رای مردم به احمدی‌نژاد این بود که او را مظلوم یافتند. مردم ما مظلومیت را برنمی‌تابند. وقتی دیدند رادیوهای بیگانه و شبکه ماهواره‌ای دشمن یکصدا با برخی ستادهای رقبا در داخل او را دروغگو می‌نامند، شجاعانه و آگاهانه از او دفاع کردند و به او یک رای بی‌نظیر در تاریخ انتخابات‌ کشور دادند و مردم با رای خود ثابت کردند که صداقت چیست و دروغگو کدام است.

عسگر اولادی تصریح کرد: مردم این رفتار سیاسی را برنمی‌تابند که نامزدی رقیب خود را قبل از انتخابات درغگو و فریب‌کار بنامد، بعد هم که رای نیاورد او را متقلب خطاب کنند.