رییس شورای اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: رقابت‌های انتخاباتی نامزدهایی که به دور دوم راه یافته‌اند، از اولین دقایق بامداد فردا ۲۹ فروردین ماه آغاز و در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۵ اردیبهشت ماه پایان می‌یابد.

محمدحسین موسی‌پور در گفت‌وگو با «ایسنا» افزود: نحوه انجام تبلیغات در دور دوم مانند دور اول انتخابات است و براین اساس نصب هرگونه مواد تبلیغی که شامل معرفی کاندیدا باشد در معابر عمومی، خیابان‌ها، روی وسائط نقلیه و اماکن عمومی ممنوع است. وی خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیداها منحصر به چاپ بروشور، زندگی‌نامه، جزوه، حداکثر در قطع ۲۰×۱۵ است و چاپ عکس هم فقط در همین مواد تبلیغی حداکثر در قطع ۱۵×۱۰ مجاز است. البته مانند دور اول روش‌های جدید تبلیغی هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد؛ از قبیل ایجاد سایت تبلیغات اینترنتی، اس.ام.اس و جلسات سخنرانی، پرسش و پاسخ و مناظره‌های تبلیغاتی نیز منع قانونی ندارد.

رییس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات افزود: گروه‌ها، احزاب و دسته‌های سیاسی هم می‌توانند برای تشویق حضور مردم در انتخابات با بیان دیدگاه‌های کلی خود تبلیغات عمومی داشته باشند. نصب بنر و پارچه‌های تبلیغاتی برای بیان دیدگاه‌های کلی و تشویق برای حضورمردم در فضای عمومی منع قانونی ندارد.