عرضه نرم‌افزار اکران سینماها روی تلفن‌همراه

نگاه سوم- توزیع ۲۰‌هزار نسخه سامانه سیمرغ‌ (‌راهنمای اکران سینماها) در تهران آغاز شد. به گزارش روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت ارشاد این نرم‌افزار در بیست‌‌هزار نسخه در سینماها، مراکز فرهنگی، فرهنگسراها، شهرهای کتاب‌، نهادهای فرهنگی و هنری‌، کتابخانه‌ها و کتابفروشی‌ها توزیع و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. این نرم افزار یک mobile application است که روی اغلب تلفن‌های همراه قابل نصب و اجرا است و دارای مزایایی از جمله اطلاعات سینماهای تهران شامل نام سینما، نام فیلم در حال اکران، ژانر فیلم‌، آدرس سینما، تلفن و کروکی سینما است. همچنین از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به امکان ارسال نظر در مورد فیلم‌ها‌، سینماها و ... اشاره کرد.

شایان ذکر است، این نرم‌افزار که نسخه نهایی نرم‌افزاری است که در ایام جشنواره فیلم فجر ارائه شده بود قابلیت به روز‌رسانی اطلاعات را به روش بسیار ساده و آسان از طریق پیام کوتاه دارد.

در واقع می‌تواند هر هفته برنامه‌های جدید سینماها و اکران‌های جدید را با استفاده از این قابلیت به روز کرده و از تازه‌ترین تغییرات در جداول اکران آگاه شد.

علاقه‌مندان می‌توانند فایل نرم‌افزار سیمرغ را از طریق سی‌دی‌های توزیع شده یا مراجعه به سایت www.simorghsoft.mobi دریافت کنند.