مرتضی حاجی رییس سابق ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران درباره حذف لوگوی خاتمی از عنوان ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان و اظهارات برخی در این زمینه با انتقاد از «چگونگی رعایت رقابت و اخلاق سیاسی» به‌رغم برخی حرف‌های عجیب و غریب که از سوی عده‌ای مطرح می‌شود، گفت: به استنباط من دلیل اصلی این تغییر این است که هم خود کاندیداها و هم اصلاح‌طلبان ترجیح داده‌اند که لزومی ندارد این هزینه به نام آقای خاتمی انجام شود و گفته شود که از نام آقای خاتمی هم خرج کردید اما نتیجه‌ای به دست نیاوردید. وی در گفت‌و‌گو با ایسنا با توجه به جمع‌بندی جمع معدودی از نامزدها گفت: دلیلی برای فراگیری فعالیت ستاد وجود ندارد و بیشتر فعالیت‌ها محدود به ستاد تهران شده است.

رییس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران بزرگ در دور اول انتخابات مجلس هشتم در ادامه با بیان اینکه «تغییر راهکار تبلیغاتی اصلاح‌طلبان به معنای هیچ گونه تغییری در راهبرد آنها نیست.» خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود به دلیل حضور حزب اعتماد ملی این تغییر راهکار رخ داده است، درست نیست.

ما حزب اعتماد ملی و اعضای آن را از یاران وفادار به آقای خاتمی می‌دانیم، در عین حال نه بودن این عبارت برای مشارکت مردم بازدارنده و نه حذف آن تشویق‌کننده است.