محمد قمی، نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: تغییرات متعددی که در کابینه انجام می‌شود، هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه بر مشکلات می‌افزاید.

محمد قمی، در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پاسخگو باشد که با توجه به حمایت بی‌نظیر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و روحانیت و ملت و همراهی سخاوتمندانه مجلس، سپاه و دیگر نهادها و قوه‌قضائیه و درآمدهای افسانه‌ای نفت طی سه‌سال اخیر، چرا وضع روز به روز بدتر می‌شود؟ نماینده مردم پاکدشت در مجلس تصریح کرد: متاسفانه مظاهر تاسف‌بار فقر، ‌فساد و تبعیض هر روز بیشتر خود را نشان می‌دهد؛ در فروردین‌ماه سال گذشته رییس دولت در جمع استانداران وعده داد که مشکل مسکن در سال ۸۶ حل و فصل خواهد شد، اما همه می‌دانند که رشد تورم و گرانی مسکن هم مثل رشد افسانه‌ای نفت افزایش پیدا کرده و مشکل مسکن و اجاره خانه برای مردم همچنان باقی مانده است.

قمی خاطرنشان کرد: حال دولت از تحول و جهش اقتصادی صحبت می‌کند و عنوان می‌کند در آستانه تحول و جهش اقتصادی هستیم.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: از این تحول و جهشی که دولت از آن سخن می‌گوید کدام یک از ما در جریان هستیم؟ حداقل من که نماینده مجلس هستم اصلا در جریان این مساله نیستم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: سوال بنده این است. آیا دولت صدای خرد شدن استخوان‌های ملت را نمی‌شنود که در زیر بار گرانی و تورم خرد می‌شود و مردم در فشار اقتصادی و در سختی و تنگنا زندگی می‌کنند؟