با امضای طوماری توسط هنرمندان در خصوص معافیت مالیاتی هنرمندان، مراسم انتخابات هیات مدیره جدید خانه تئاتر برگزار شد. در این مراسم بعد از رای‌گیری اعضای خانه تئاتر به ترتیب عزت‌ا... انتظامی، ایرج راد، خسرو احمدی، علی‌ بی‌غم و کاظم هژیرآزاد به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره این دوره انتخاب شدند و بر این اساس حمید مظفری و اصغر همت به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره انتخاب شدند. همچنین جواد اعرابی به عنوان بازرس اصلی بهرام ابراهیمی به عنوان بازرس علی‌البدل از سوی هنرمندان انتخاب شد.

مازیار میری «کتاب قانون» را تمام کرد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «کتاب قانون» به کارگردانی «مازیار میری» روز گذشته در خیابان‌های تهران به پایان رسید. پرویز پرستویی، دارین حمسه، داود فتحعلی‌بیگی، سیدمهرداد ضیایی، فریبا جدیکار، نیره فراهانی، روشنک عجمیان و نگار جواهریان بازیگران این پروژه سینمایی هستند که در شرکت سینمایی هفت آسمان توسط محسن علی‌اکبری تهیه می‌شود.

«شکار روباه» رفیعی مهر ماه در تالار وحدت

نمایش «شکار روباه» به کارگردانی علی رفیعی با حضور جمعی از بازیگران حرفه‌ای و جوان تئاتر اول مهرماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

محمد بهرامی مدیر تولید نمایش درباره بازیگران «شکار روباه» به مهر گفت: این نمایش ۲۸ بازیگر دارد که بازیگران اصلی آن مشخص شده و عبارتند از سهیلا رضوی، مریم سعادت، ستاره اسکندری، مینا خسروانی، حسن معجونی، سیامک صفری، میرطاهر مظلومی، فرزین صابونی، افشین هاشمی، هومن برق‌نورد، مهرداد ضیایی، سینا رازانی و هدایت هاشمی.

تصویرگری‌های قباد شیوا منتشر می‌شود

جلد دوم کتاب «از سال‌ها پیش تا هنوز هم» شامل آثار تصویرگری قباد شیوا تا زمان برپایی نمایشگاه کتاب منتشر می‌شود. جلد اول این کتاب شامل مجموعه‌ پوسترهای قباد شیواست که در طول ۴۵ سال گذشته کار کرده است و جلد دوم این کتاب نیز شامل مجموعه تصویرگری‌های این هنرمند در ۵۰ سال اخیر است که هم‌اکنون زیر چاپ است.