تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

بوی بد فاضلاب
لطفا ما را راهنمایی کنید چگونه در این بل‌بشوی بسازبفروش ها با هزار و یک مشکل که دارند سر کنیم. یکی از مشکلات اساسی آپارتمان‌ها بوی فاضلاب است. با این معضل چه کنیم؟
کثیری، تهرانپارس


رنگ لباس‌ها
براساس تعالیم دین مقدس اسلام، رنگ سفید بهترین رنگ برای پوشش است اما در جامعه، دیده می‌شود که اکثر آقایان و خانم‌ها از رنگ مشکی برای لباس‌های خود استفاده می‌کنند. لطفا در این باره هم بنویسید.
احسانی، تهران


سرماخوردگی
چند روزی است با فرا رسیدن فصل بهار آمار مبتلایان به سرماخوردگی بالا رفته است. ای کاش گزارشی تهیه می‌کردید تا راه‌های پیشگیری از این بیماری بهاری را یاد بگیریم. حالا که این کار را نکردید، درباره چگونگی تحمل این بیماری گزارشی تهیه کنید.
خانم خانه‌دار، تهران


تاکسی‌های خالی
خواهشمند است درباره تاکسی‌های خالی در تهران که فقط مسافر دربست سوار می‌کنند هم مطلب بنویسید. سهمیه اضافی بنزین که قرار بود برای کمک به سیستم حمل و نقل عمومی و کمکی به جابه‌جایی مسافر در دوران سهمیه‌بندی بنزین باشد خود به مشکل تبدیل شده است و تاکسی‌ها از این سهمیه اضافی سوء‌استفاده می‌کنند و بخشی از این سهمیه را به قیمت آزاد می‌فروشند و با بقیه آن خالی در خیابان‌های شهر به امید شکار مسافر دربست گردش می‌کنند. چرا مسوولان توجهی به این معضل نمی‌کنند؟
م. امید از تهران


قیمت مسکن
مدتی بود قیمت مسکن در تهران را می‌نوشتید، اما حدود ۲ماه است که دیگر سراغی از بازار مسکن تهران نمی‌گیرید؟ چرا؟! بد نیست بدانید جدول قیمت مسکن در پایتخت طرفداران زیادی دارد!
احتشام، یوسف‌آباد


عید که رفت
ما هرچه تماس گرفتیم و از شما خواستیم که درباره قیمت شیرینی و شکلات در شب عید گزارشی تهیه کنید، اهمیتی ندادید. عید که رفت، لطفا درباره عوارض شیرینی خوردن مطلب بنویسید.
سبحانی، تبریز