راهنمای روز- چندی است که روح تازه‌ای بر فرهنگسراها دمیده شده که به یمن این دم مسیحایی طرفداران بسیاری برنامه‌هایی را که شهرداری برای همشهریان خود تدارک دیده، دنبال می‌کنند. آنها روزنه امیدی یافته‌اند تا اوقات فراغت خود را به بهترین نحو بگذرانند؛ هر چند که ممکن است فرهنگسراها رضایت صددرصدی مشتریان خود را جلب نکرده و هنوز به نقطه مطلوب دست نیافته باشند، اما باید به آینده امیدوار بود.

از همین رو است که راهنمای روز هم تصمیم دارد برای تشویق مخاطبان خود برای امکاناتی که از استقبال مردم محروم می‌مانند مخاطبان خود را راهنمایی کند. از این پس اخبار فرهنگسراها هم در صفحات راهنمای روز جای خواهند گرفت.

سلامتی را در «اشراق» بجویید

فرهنگسرای اشراق همزمان با اغلب کشورها نمایشگاهی به مناسبت هفته سلامت برگزار می‌کند که امروز تنها ۴روز از برپایی آن می‌گذرد و تا ۲۴فروردین ماه نیز فرصت دارید این نمایشگاه را از نزدیک ببینید. در این نمایشگاه غرفه‌های مختلفی را از نظر خواهید گذراند که برای راهنمایی مقاطع مختلف تحصیلی دبستان، راهنمایی و دبیرستان طراحی شده‌اند. این غرفه‌ها وظیفه دارند در گروه‌های سنی هدف نسبت به اهمیت مقوله «سلامت» حساسیت ایجاد کنند. برای مثال به آنها می‌آموزند که چگونه با افکار مثبت زندگی مطلوبی را در پیش بگیرند و درنتیجه با به‌کارگیری این روش‌ها به سهم خود، جامعه را به سوی اصلاح شدن هدایت کنند... امتحانش مجانی است، توصیه می‌کنیم کودکان و نوجوانان خود را به بازدید از این نمایشگاه ببرید.