تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

غنا بخشیدید!
بخش راهنمای روز واقعا به غنای روزنامه کمک‌ کرده است به‌ویژه نوشته‌های ادبی که از چشم خوانندگان دور نمی‌ماند.
تفنگدار از تهران


هسته‌ای بنویسید
از امروز، پیشرفت هسته‌ای ایران وارد دومین سال فعالیتش می‌شود. خوب است درباره فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و تاثیر آن بر مقوله‌های اقتصادی، پزشکی و ... گزارشی تهیه کنید.
شهروندی از کرمان


206 موج‌دار
به تازگی ۲۰۶ صندوق‌داری خریده‌ام که یکی از شیشه‌هایش موج دارد. به نمایندگی رفتم گفتند، «از هر سه‌ دستگاه یکی از این خودرو چنین است!» ۲۰۶‌ات را بردار و برو سرویس ۱۰۰۰۰‌کیلومتر بیاور، ۱۰‌هزار تا رسید گفتند نداریم! همین که هست. حال من مانده‌ام و ۲۰‌۶ کج و معوجم.
پورمحمد از تهران


حیات موسسات متخلف توریستی
روی سخنم با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است. با وجود شکایت‌‌های پی‌در پی از برخی موسسات توریستی مختلف، همچنان این موسسات به حیات خود ادامه می‌دهند. به سازمان شکایت ‌هم می‌بریم به یک نقطه می‌رسیم که شاید زد و بندی در کار باشد!
شهروندی از تهران


شهرستانی‌های بی‌لبنیات
مدتی است انواع لبنیات در شهرستان کمیاب شده است. اگر هم گیر بیاید، قیمت نجومی باید بپردازیم. شیر ۸۰۰‌تومانی به تازگی نصیب اهالی کرج شده، مابقی شهرستان‌ها، خدا می‌داند!
یوسفی از گوهردشت کرج


تله میلاد
گفته می‌شود، پرندگانی که در بازار تهران به فروش می‌روند از برج میلاد پایین آورده می‌شوند! کار و کاسبی برای کارگرانی که در ارتفاع ۴۰۰‌متری زمین هستند چندان هم بد نیست!
اسماعیل‌زاده از هفت‌حوض