تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382



دوری اداره فروش ایران‌خودرو
محل اداره فروش و بازاریابی ایران‌خودرو بسیار نامناسب است. پیش‌ترها که مکان این اداره در شهرک غرب واقع بود، رفت‌و‌آمد به آنجا راحت انجام می‌گرفت. اما حال که به کیلومتر 14 جاده قدیم تهران-کرج منتقل شده، مشتریان این شرکت برای انجام امور خریدشان باید مسیری طولانی را طی کنند و معلوم هم نیست که کارشان یک روزه انجام می‌گیرد یا خیر!
زمانفر - تهران


به مباحث فرهنگی بیشتر بپردازید
مطالبی که در ضمیمه راهنمای روز چاپ می‌کنید، مطالب خوبی است؛ اما چرا به مباحث فرهنگی مانند موسیقی اقوام مختلف کمتر پرداخته می‌شود؟ به نظر می‌رسد با گنجاندن این مطالب، ضمیمه راهنمایی روز مجموعه کاملی از آب درآید.
چتربهر- جیحون


بازار کار آشفته است
من فارغ‌التحصیل رشته نرم‌افزار کامپیوتر هستم، برای پیدا کردن شغلی مرتبط با رشته‌ام به هر دری زده‌ام؛ اما دست آخر مجبور شدم به منشی‌گری روی بیاورم. مسوولان کی می‌خواهند فکری به حال بازار کار کنند؟
شهروندی از تهران


رستوران معرفی کنید
لطفا در این روزهای پایانی سال که مردم قصد سفر به شهرهای مختلف را دارند، اطلاعاتی را در زمینه مراکز رفاهی و رستوران‌های بین‌شهری در ضمیمه چاپ کنید.
روشنی - چیتگر


فرصت اندک برای شناخت کاندیداها
مقدمات انتخابات هشتمین دوره مجلس که جمعه گذشته برگزار شد، به خوبی فراهم نشده بود؛ به طوری که بسیاری از کسانی که شرایط رای دادن داشتند در این مدت کوتاه قادر نبودند اطلاعاتی درباره کاندیداهای این دوره مجلس شورای اسلامی کسب کنند.
طلایی از تهران


تاکسی‌ها گران کرده‌اند
رانندگان تاکسی در این آخر سالی هر چه در توان دارند، برای سرکیسه کردن مردمی که در خیابان مانده‌اند به کار می‌گیرند. تاکسی‌رانی هم که مسلما نمی‌تواند از پس نظارت همه این تاکسی‌ها برآید (!) اگر امکان دارد در این مورد گزارشی تهیه کنید تا بدانیم تکلیف چیست؟
امیرحسینی از تهران