هاشمی رفسنجانی: مجلس هشتم وظیفه نظارتی خود را قوی‌تر انجام دهد
احمدی‌نژاد: کسی مدعی نیست که همه نواقص یک روزه و با یک حرکت حل می‌شود.
قالیباف: مجلس هشتم به مشکلات اقتصادی
که مهم‌ترین دغدغه مردم است، توجه ویژه کند
کروبی: باخت ما پیروزی طرف مقابل نیست

هاشمی رفسنجانی:
مجلس هشتم نظارت خود را قوی‌تر کند
رییس مجلس خبرگان بعد از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران در مورد برندگان و بازندگان انتخابات گفت: اگر مجلس خوبی تشکیل شود همه برنده می‌شوند جز دشمنان و اگر مجلس ضعیف و ناکارآمدی باشد همه ضرر می‌کنند. هاشمی رفسنجانی با اشاره به دیدگاه امام خمینی (ره) در مورد مجلس ادامه داد: اینکه مجلس باید در راس امور باشد شعار نیست. تریبون مجلس محل بیان نظرات خبرگان است و مجلس نقش بی‌بدیلی دارد. وی همچنین از مجلس هشتم خواست وظیفه نظارتی خود را قوی‌تر انجام دهد.


احمدی‌نژاد:
انتخابات تجلی اراده مردم در اداره کشور است
رییس‌جمهوری انتخابات را متعلق به مردم و تجلی اراده آنان در اداره کشور و پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی خواند. به گزارش ایسنا محمود احمدی‌نژاد پس از انداختن رای خود به صندوق 1469 مسجد لرزاده میدان خراسان تهران با یادآوری این نکته که با پیروزی انقلاب ملت ما اقتدار و هویت خود را پیدا کرد، گفت: البته این امر به معنای نبود ضعف و مشکل و نقص در کشور نیست. ما در کشور مشکل داریم؛ اما کسی مدعی نیست که همه نواقص یک روزه و با یک حرکت حل می‌شود. وی افزود: ‌اصلا اگر هیچ مشکلی وجود نداشته باشد، حرکتی هم نبوده است.
احمدی‌نژاد ادامه داد: امروز به ملت ایران نگاه کنید، با ۳۰ یا ۵۰ سال قبل از زمین تا آسمان تفاوت کرده است؛ البته در این جریان برخی افراد نمره ۱۰۰ می‌گیرند و برخی هم ۲۵ یا ۴۰. این مانند یک کلاس درس است، وقتی قضاوت می‌کنیم کل کلاس را مد نظر قرار می‌دهیم. ممکن است دو شاگرد هم تجدید شوند؛ اما ۳۸ شاگرد دیگر با نمره خوب موفق می‌شوند.