ایران‌خودرو پاسخ می‌دهد؟ روز سه‌شنبه پرونده‌ای در مورد خدماتی که شرکت ایران‌خودرو به مشتریان خود می‌دهد چاپ کرده بودید، می‌خواهم بدانم این شرکت با چنین خدماتی (!) قادر به پاسخگویی هست یا خیر؟
حیدرپور از اصفهان


به داد کارمندان برسید
حق اولادی که برای کارمندان تعیین کرده‌اند، 5هزار و 500تومان است و تفاوت حقوق کارمندانی که بچه‌ای ندارند با کارمندانی که سه فرزند دارند تنها مبلغی معادل 16هزار تومان است. این پنج هزار تومان پول پوشک یک هفته بچه‌ها هم نمی‌شود، آیا دولت نمی‌خواهد فکری به حال کارمندان کند؟
جعفریان از اصفهان


تفاوت خودروها
در صفحاتی که به خودرو اختصاص می‌دهید اطلاعاتی هم در مورد تفاوت خودروهایی که قیمت‌های مشابه دارند بنویسیدتا مخاطبان شما برای خرید یک خودرو مناسب راهنمایی شوند.
شهبازی- تهران پارس


جنس چینی نایاب شد
مدتی است در بازار اجناس چینی هم نایاب و هم گران شده است. بازاریان این افزایش قیمت را تاثیر تحریم‌های چین علیه کشورمان عنوان می‌کنند. لطفا در این باره گزارشی تهیه کنید تا جنس چینی نیز به آرزوها نپیوسته است.
نجفی، شهر ری


تدارکات نوروز
با وجود اینکه چند روزی بیشتر به سال جدید و تعطیلات نوروزی نمانده، اما برخی از مراکز هنوز برنامه‌های نوروزی خود را اعلام نکرده‌اند، نکند یادشان رفته امسال هم عید داریم!
بوشهری، آبادان


وعده‌های پوچ!
با وجود اینکه بارها از طریق رسانه‌های مختلف اعلام می‌شود که قانونگذاری وظیفه اصلی مجلس است، اما در برخی از شهرستان‌ها دیده ‌شد عده‌ای از نمایندگان وعده ‌دادند فرودگاه،‌ راه‌آهن، کارخانه فولاد و ... را احداث ‌کنند، حالا اگر امروز این نمایندگان انتخاب شده باشند، آیا می‌توانند به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند.
احسانی، بابل