نوروز ۸۷ رو به روی تلویزیون

شبکه اول سیما برای تعطیلات نوروز ۱۵ فیلم سینمایی در نظر گرفته که از این تعداد ۵ فیلم متعلق به سینمای ایران، ۶ فیلم متعلق به سینمای آمریکا و مابقی متعلق به سایر کشورهای اروپایی هستند. به گزارش فارس، شبکه اول سیما پخش فیلم‌های خود را از روز سه‌شنبه ۲۸ اسفندماه آغاز کرده و تا روز سه‌شنبه ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داد.

«حیثیت»

فیلم سینمایی حیثیت روز سه‌شنبه ۲۸ اسفندماه پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی کریستفر نولان ساخته شده است. به ماجرای رابرت و آلفرد دو تردست ماهر می‌پردازد. روزی آلفرد دست به ترفندی بسیار بزرگ می‌زند که رابرت از راز آن بی خبر است و به دنبال پیدا کردن این راز برمی‌آید...

«پسران آفتاب»

فیلم سینمایی «پسران آفتاب» محصول کشور آمریکاست و روز پنجشنبه اول فروردین ماه ساعت ۱۶ از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

«فهرست آرزوها»

این فیلم تلویزیونی که روز جمعه دوم فروردین ماه پخش خواهد شد، محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۰۷ است و به نویسندگی جاستین زاکهام در ژانر حادثه‌ای، کمدی و درام ساخته شده است. کارگردان فیلم فهرست آرزوها «راب رینر» است و بازیگرانی چون جک نیکلسون، مورگان فریمن، شون‌هایس و بورلی تاد در آن بازی کرده‌اند.

«روز سوم»

این فیلم به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سال ۸۵ ساخته شده و بازیگرانی چون باران کوثری، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، مجید یاسر، مهدی صبایی و شهرام قائدی در آن بازی کرده‌اند.

«پادشاه کالیفرنیا»

این فیلم سینمایی روز یکشنبه چهارم فروردین ماه به روی آنتن خواهد رفت. این فیلم کمدی در سال ۲۰۰۷ به کارگردانی مایک کاهیل ساخته شده است.

«چپ دست»

این فیلم که به کارگردانی «آرش معیریان» ساخته شده، روز دوشنبه پنجم فروردین ماه پخش خواهد شد.

«مرد آرام»

فیلم سینمایی مرد آرام روز سه‌شنبه ششم فروردین ماه به روی آنتن می‌رود.

این اثر در ژانر کمدی جنایی به نویسندگی و کارگردانی اندرو برگمن ساخته شده و بازیگرانی چون مارلون براندو، ماتیو برودریک و جان پولیتو در آن ایفای نقش کرده‌اند.

«ترنادو»

فیلم سینمایی «ترنادو» که محصول کشور آلمان است روز چهارشنبه هفتم فروردین ماه ساعت ۱۶:۳۰ به روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.