دبیر اجرایی ائتلاف فراگیر اصولگرایان، در واکنش به برخی شایعه‌ها مبنی بر رایزنی گسترده جبهه متحد اصولگرایان با این ائتلاف برای ارائه لیست مشترک در تهران برای انتخابات مجلس هشتم، این شایعه‌ها را با قاطعیت تکذیب کرد.

علی دورانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری آفتاب گفت: متاسفانه خبرگزاری فارس تبدیل به ارگان جبهه متحد اصولگرایان شده است و به جای خبررسانی، جنگ روانی راه می‌اندازد. دبیرکل تشکل آبادگران جهادی با تاکید بر اینکه ائتلاف فراگیر با جبهه متحد، لیست مشترک ارائه نخواهد کرد، افزود: اگر جبهه متحد، ظرفیت لیست خود را فراگیر کند و به مطلوب ما برسند، ممکن است فهرست انتخابی ما، به هم نزدیک شود. دورانی گفت: ائتلاف فراگیر اصولگرایان هیچ‌گاه با جبهه متحد ادغام نمی‌شود. البته در‌حال‌حاضر ما برخی از افراد مقبول و شایسته جبهه را در لیست خود گذاشته‌ایم؛ اما برخی افراد حاضر در فهرست جبهه افراد ضعیفی هستند.

این عضو ارشد ائتلاف فراگیر اصولگرایان در خصوص لیست جبهه متحد گفت: در فهرست انتخاباتی جبهه متحد، کاندیداهای ضعیفی وجود دارد که براساس سهمیه‌بندی در لیست قرار گرفته‌اند و اگر به جای این افراد ضعیف، افراد مقبول و شایسته قرار گیرند،‌ نظر ائتلاف نیز مساعد خواهد بود. وی با اشاره به برخی اخبار مبنی‌بر انتشار لیست ۳۵ نفره از سوی جبهه متحد اصولگرایان و ائتلاف فراگیر، گفت: چنین اخباری اصلا صحت ندارد و اگر سخن از فهرست ۳۵ نفره به میان می‌آید، توافقات داخلی جبهه متحد است و به ما ربطی ندارد. از سوی دیگر هیچ‌گونه مذاکره و رایزنی با اعضای ارشد ائتلاف فراگیر، صورت نگرفته است.این در حالی است که احمدتوکلی در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس از ارائه فهرست واحد اصولگرایان خبر داده و اظهار داشته بود که اصولگرایان تصمیم گرفته‌اند از لیست جبهه متحد حمایت کنند.