از ۱۲ فیلمساز اول تقدیر می‌شود

از سه فیلم کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و ۱۲ فیلمساز اول حاضر در جشنواره فیلم فجر، طی مراسمی با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی، تقدیر خواهد شد. فیلم‌های سینمایی در میان ابرها (روح‌ا... حجازی)، تنها دوبار زندگی می‌کنیم (بهنام بهزادی) و حس پنهان (مصطفی رزاق‌ کریمی)، از جمله آثار برگزیده‌ای هستند که در روزهای پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۷، در سالن سینما حقیقت این «مرکز» روی پرده خواهند رفت. نسل نو خوشنویسی در نیاوران

روز دوشنبه، ۱۹ اسفندماه، نمایشگاهی از آثار منتخبین نسل نو خوشنویسی با عنوان «بشنو از نی» به مناسبت هشتصدمین سال تولد مولانا در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود و ۱۵اثر از ۸۰ هنرمند در زمینه خط نستعلیق، نستعلیق شکسته، ثلث و نسخ به نمایش در می‌آید.

«هرم سرد» در خانه عکاسان ایران

آخرین نمایشگاه خانه عکاسان ایران در سال ۸۶ با عنوان «هرم سرد» از ۲۰ تا ۲۸ اسفندماه برپا می‌شود.شن‌ها و فرم‌های کویر، فضاهای کوهستانی و درختان برف گرفته از موضوعاتی است که در این عکس‌ها تصویر شده‌اند.

تمبر «ایرج نوذری» همزمان با تولدش منتشر شد

تمبر «ایرج نوذری» همزمان با تولدش چاپ و به زودی رونمایی خواهد شد.ایرج نوذری قصد دارد از طریق مراسمی تمبرهای خود را به فروش رسانده و هزینه آن را به موسسات خیریه اهدا کند.

انگ‌زدایی و فرهنگ‌سازی نسبت به بیماران روان

کارگاه دو روزه «انگ‌زدایی و فرهنگ‌سازی نسبت به بیماران روان» در خانه سینما برگزار می‌شود.این همایش دوروزه همراه با جلسات سخنرانی و نمایش فیلم خواهد بود که روانشناسان و هنرمندان از سخنرانان این همایش دو روزه خواهند بود.

اعلام تعرفه غرفه‌های نمایشگاه کتاب

در حالی که کمتر از دو ماه به برگزاری نمایشگاه کتاب باقی مانده مبلغ و نحوه اجاره غرفه برای شرکت ناشران خصوصی و دولتی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران اعلام شد.