تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

درباره کوروش
مدتی است اقدام به چاپ گزارش‌هایی درباره بزرگ مردی همچون کوروش می‌کنید. ضمن تشکر از این اقدام شما خواهشمندم این دست مطالب را برای آگاهی هموطنان در اولویت چاپ قرار دهید.
اکبری- بازار تهران

خون سالم!
در مصاحبه با رییس‌ سازمان انتقال خون استان تهران ایشان مدعی شدند خون ایران جزو سالم‌ترین خون جهان است، همه ما از این ادعا شوکه شدیم. ایشان ظاهرا فراموش کرده‌اند، خون‌های آلوده سال گذشته افراد زیادی را به ایدز مبتلا کرد.
خادم- تهرانسر

گل و گیاه را فراموش نکنید
در راهنمای روز به مقوله عید پرداخته شده است. لطفا در مورد بازار گل و گیاه و انواع گل که در نوروز کاربرد دارد، مطالبی تهیه کنید. به ویژه گل‌های آپارتمانی.
یوسفی- رشت

میوه یخ زده
ظاهرا سناریوی میوه‌های یخ زده پایانی ندارد. شنیده‌ام که در روزهای عید مسوولان قصد دارند میوه‌های یخ زده را وارد بازار کنند. آیا چنین اقدامی را مسوولان انجام خواهند داد؟
مهاجری- تبریز

چهارشنبه سوری!
با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه سوری، خواهشمند است از همین الان چهارشنبه سوری واقعی را به مردم و خوانندگان آموزش دهید. در ضمن فراموش نکنید چهارشنبه سوری یک ثروت ملی است. آن را بی‌خود خرج نکنیم.
ورجاوند- یزد

خیابان‌های زیرورو شده!
این چه عادتی است که شهرداری به آن مبتلا شده و در زمستان خیابان‌ها را کندوکاو می‌کند که با یک باران هم کار می‌خوابد. اصلا چه لزومی دارد با صرف هزینه‌های هنگفت آسفالت پیاده‌روها را که هیچ لزومی به نو کردن آن نیست زیرورو می‌کنند و چهره‌ای زشت به خیابان‌ها می‌بخشند. اگر برایتان امکان دارد در این مورد هم گزارشی تهیه کنید تا اهداف شهرداری برای شهروندانی که در رفت‌و‌آمدهای رایج بحبوحه سال نو هستند، روشن شود.
منصوری-دهکده المپیک