پیشنهاد - ۱۲ اسفند ۸۶
کتاب
«انتخابات آزاد و منصفانه در حقوق و رویه بین‌المللی» عنوان کتابی است که به قلم پروفسور «گای اس. گودوین گیل» و با همکاری بیش از ۱۴ نفر از صاحب‌نظران و استادان کشورهای مختلف نوشته شده و توسط «دکتر سیدجمال‌ سیفی» و «دکتر سیدقاسم زمانی» اساتید حقوق دانشگاه‌های شهید بهشتی و علامه طباطبایی ترجمه شده است.
این کتاب که در سه بخش «پیش زمینه حقوق بین‌المللی»، «انتخابات آزاد و منصفانه» و «معیارهای بین‌المللی» به شرح مباحث حقوق بین‌المللی می‌پردازد، توسط «موسسه مطالعات و پژوهش‌های حقوقی» برای دومین بار به چاپ رسیده و با قیمت 2500 تومان در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.

سینما
در روزهای پایان سال سینماها خلوت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. گیشه سینماهای کشور که در سال 86 کارنامه موفقی از فعالیت‌هایش به جا نگذاشت، این روزها میزبان حدود 10 فیلم است.

«زاگرس» ساخته «محمدعلی نجفی» در ۶ سینمای تهران اکران می‌شود و تاکنون بیش از ۱۶میلیون تومان فروش داشته است و «راننده تاکسی» با کارگردانی «مهدی صباغ‌زاده» و با فروش ۵۰میلیون تومانی روی پرده ۱۴ سینما به نمایش درمی‌آید.
فیلم «رحمان رضایی» با نام «مادرزن سلام» را هم که تاکنون 115میلیون تومان فروخته است در 18 سینما می‌توانید ببینید و «این ترانه عاشقانه نیست» به کارگردانی «محمد هادی میرکریمی» در 9 سینما به نمایش درمی‌آید.
فیلم‌های غیر منتظره فرش ایرانی، مصائب دوشیزه و ملودی، دیگر فیلم‌هایی هستند که هنوز در برخی سینماها روی پرده می‌روند.

تئاتر
نمایش «تهرن» به کارگردانی «محمود استاد محمد» که در جشنواره تئاتر فجر امسال هم به نمایش درآمد، ساعت 30/19 هر شب در تالار قشقایی تئاتر شهر اجرا می‌شود.
بهروز غریب‌پور هم بالاخره حاضر شد «کلبه عمو تم» را در فرهنگسرای بهمن نمایش دهد. این نمایش با ۵۲ بازیگر هر روز ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود.
تالار چارسوقی تئاتر شهر هم میزبان دو نمایش از «امیر دژاکام» است. «سه گانه میتراس» ساعت 45/17 دقیقه به نمایش درمی‌آید و «امپراتور و آنجلو» با بازی «شیرین بینا» و «بهرام ابراهیمی» ساعت 30/19 اجرا می‌شود.
سالن اصلی تالار مولوی هم میزبان اثری است از «ژان پل سارتر» که با نام «تئاتر بی‌حیوان» در ساعت ۳۰/۱۸ با کارگردانی «امیرحسین حریری» به صحنه می‌رود و تالار سایه تئاتر شهر هم ساعت ۳۰/۱۷ هر روز میزبان «کریستال تاور» با کارگردانی «نصرا... قادری» است.