تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

آموزش به مردم
به جای اینکه دولت را مورد انتقاد قرار دهید بهتر نیست نقد مردم را در پیش بگیرید. من احساس می‌کنم ملتمان اکنون نیاز به آموزش دارند و این کار باید از رسانه‌ها شروع شود.
احسانی، تبریز

پاسداشت پارسی
چند شماره‌ای است به کمک دکتر کزازی زنده نگه داشتن زبان پارسی را آغاز کرده‌اید. ضمن تشکر از این اقدام شما خواهش می‌کنم علاوه بر آشنا کردن مردم به این زبان آنها را نیز با تاریخ درخشان کشورمان آشنا کنید.
مجیدی، جردن

ثروت زالو نیست
به عنوان یک صنعتگر، سابقه کاری بالای 40 سال درخواست می‌کنم فرهنگ برخورد با ثروت و ثروتمندان را همه با هم یاد بگیریم. لطفا این «فریاد» من را به گوش ملت ایران برسانید که نه تنها ثروت زالو نیست بلکه ثروتمندان آنچنان که صدا و سیما نشان می‌دهد زالوصفت نیز نیستند.
مومن‌زاده، آریاشهر

گفتیم، اهمیت ندادند
چندی پیش طی تماسی درخواست کردم مسوولان سازمان تربیت بدنی کشورمان فکری برای لباس تیم‌های ملی کنند، اما تاکنون هیچ اهمیتی به این موضوع داده نشده است. تا کی تیم‌های ملی کشور لباس‌های مختلفی را بر تن می‌کنند.
کلانی، تهران

گوشت ارزان
گزارشی که درباره گوشت ارزان نوشته بودید بسیار کاربردی بود. من خود چندین بار از این گوشت‌ها استفاده کرده بودم اما هیچ وقت نمی‌دانستم که برای قرمز کردن رنگ گوشت از رنگ استفاده می‌کنند!
ستاری‌فر، بهارستان

کاشت مو طبیعی!
مدتی است برخی از تبلیغات با عنوان کاشت موی طبیعی در رسانه‌ها آغاز شده آیا به چنین تبلیغاتی می‌توان اعتماد کرد؟ لطفا در رابطه با این تبلیغات به ویژه افزایش قد، چاقی، لاغری و کاشت مو گزارش تهیه کنید.
اعتمادی، همدان