دومین کنگره عاشورا پژوهی روز دوشنبه هفته گذشته برگزار شد. در این همایش، رییس‌جمهور، محمود احمدی‌نژاد یکی از سخنرانان اصلی بود.
عکس: خبرگزاری برنا

نیروی انتظامی تهران بزرگ اوایل هفته گذشته یک‌بار دیگر به نهانخانه اوباش شرق تهران زد و بساط تعدادی از قداره‌‌کشان این منطقه را جمع کرد.
عکس: خبرگزاری فارس

سگ‌هایی از نژاد شفرد بلژیکی، همکاران بی‌ادعایی برای پلیس آلمان هستند. در غرب آلمان، ماموران پلیس به این سگ‌ها کفش‌های مخصوصی می‌پوشانند تا مانع از آسیب رسیدن به افراد پلیس در مواقع غیرعملیاتی شوند.
عکس: AP

اروپایی‌ها به دنبال آب در زیر سطح مریخ می‌گردند. آژانس فضایی اروپا (ESA) عکس‌های جالبی از این همسایه قرمز رنگ زمین برداشته است که می‌تواند در تحقیقات دانشمندان اروپایی کاربرد فراوانی داشته باشد.
عکس:رویترز

نزدیک به ۳هزار روستایی در جشن ازدواج دو میمون در شرق هندوستان شرکت کردند. برگزار کنندگان این جشن، میمون «عروس» را با یک «ساری» ۵متری که با گل‌های فراوان پوشانده شده بود، به سر سفره عقد بردند. این مراسم در سه‌شنبه گذشته در روستای قانتسوارا (Ghantewara) در ایالت اوریسا برگزار شد. میمون‌ها در هندوستان مقدس شمرده می‌شوند، اما این دو میمون قبل از ازدواج عاشق هم بوده‌اند!
عکس: بی‌بی‌سی