تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

غذای شب عید
لطفا گزارشی از غذای شب عید در سرتاسر کشورمان تهیه کنید. فکر کنم جالب باشد مردم تهران بدانند فقط سبزی‌پلو با ماهی غذای شب عید ایرانیان نیست!
هاشمیان، اصفهان

حق
گزارشی با عنوان «حق من چیست؟» در شماره روز چهارشنبه گذشته به چاپ رسانده بودید. خواستم بدانم منظورتان از برعکس نوشتن حق چیست؟ چگونه می‌خواهید حقوق مردم توسط حکومت‌ها رعایت شود، وقتی آنها اطلاعی از حقوق خود ندارند؟
شاهین، تجریش

یادمان نرود
فقط از این تماس می‌خواستم برای خوانندگان روزنامه شما که عمدتا قشر متوسط به بالای جامعه هستند، این نکته را یادآوری کنم که اگر دغدغه شب عید برخی تعویض دکوراسیون داخلی منزل است خیلی‌ها در این مملکت برای شب عید خود حتی نیم‌کیلو گوشت برای خوردن ندارند.
یوسفیان،‌ اهواز

قیمت خودرو
جدول قیمت خودروهایی که درج می‌کنید، بسیار خوب است اگر امکان دارد خودروهای بیشتری را در این جدول جای دهید. به ویژه‌ برای روزهای مانده به عید که مردم قصد خرید خودرو دارند.
اسکندری، شیراز

اسراف
چند روزی است با گرم شدن هوا خیلی از مردم شروع به شستن فرش کرده‌اند. آیا با توجه به کمبود منابع آب در کشورمان بهتر نیست مسوولان چاره‌ای بیاندیشند تا مردم در مکان‌هایی خاص فرش‌های خود را با هزینه پایین بشویند، تا دیگر این همه آب هدر نرود؟
انصافی، شهر ری

خواهش می‌کنم
به مردم حتما تاکید کنید برای خرید شب عید از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند. از خیابان‌های شلوغ هیچ عایدی حاصل مردم نخواهد شد. در ضمن سر خیلی از چهارراه‌ها پلیس نیست،‌چرا؟!
احترام، توپخانه