ضیافت رییس‌جمهور برای خبرگان

اعضای مجلس خبرگان به دیدار رییس جمهوری رفتند

احمدی نژاد: معرفی انقلاب، ماموریت ملت ایران

رییس‌جمهوری تصریح کرد: امروز ساختن ایران به عنوان جامعه الگو و معرفی انقلاب اسلامی به بشریت دو ماموریت ملت ایران است.

به گزارش پایگاه خبری ریاست‌جمهوری، روسای قوه مقننه و قضاییه، رییس و اعضای مجلس خبرگان دوشنبه‌شب در میهمانی رییس‌جمهوری شرکت کردند.

در این نشست که در دفتر رییس‌جمهوری برگزار شد، محمود احمدی‌نژاد میزبان آیت‌ا... هاشمی شاهرودی رییس قوه قضائیه، حداد عادل رییس مجلس، آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌ا... جنتی، رییس شورای نگهبان و اعضای مجلس خبرگان بود. همچنین در این نشست داوودی معاون اول رییس‌جمهوری، الهام سخنگوی دولت، ثمره هاشمی مشاور ارشد و سعیدلو، معاون اجرایی رییس‌جمهوری حضور داشتند.

احمدی‌نژاد در این نشست صمیمی در سخنانی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هدیه بزرگ الهی نه تنها به ملت ایران، بلکه به بشریت و بزرگترین حادثه‌ای است که از استمرار انبیای الهی بعد از بعثت و شهادت امام حسین(ع) در تاریخ اتفاق افتاده و گام بلندی برای رسیدن به قله کمال است. وی اظهار کرد: دو مسوولیت سنگین برعهده ملت ایران است که مسوولیت اول همانا ساختن ایران است.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه «فرهنگ و ساز و کار اداری ما باید به سرعت به سمت ابتناء به احکام نورانی اسلام تغییر و تحول پیدا کند تا بتوانیم بگوییم به جامعه الگو و شاهد رسیده‌ایم»، افزود: به فضل الهی این حرکت پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است و با وجود موانع سنگین، این موانع را از پیش پا برداشته و حرکت عمومی انقلاب اسلامی در جهت ساختن جامعه الگو و نمونه شتاب بیشتری گرفته است.

وی یادآور شد: ماموریت دوم معرفی انقلاب اسلامی به جهان بشریت است؛ اکنون بشریت به نقطه عدم رضایت از وضع موجود رسیده و در جست‌وجوی یک زندگی بهتر است و این موضوع در ذهن ملت‌ها در حال شکل‌گیری است؛ بر این اساس تنها مکتب کاملی که می‌تواند جامعه بشریت را به سعادت برساند اسلام ناب محمدی (ص) است.