تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

بلاتکلیفی رانندگان خودروهای فرسوده
یکی از موارد ذکر شده در تبصره13 تعویض خودروهای فرسوده است. من و جمعی از همشهریانم برای تعویض خودرو فرسوده‌مان به بانک ملی معرفی شده‌ایم، اما بلاتکلیف هستیم چرا که کارمندان بانک می‌گویند چنین چیزی را به ما اطلاع نداده‌اند یا اینکه می‌گویند برای این طرح بودجه‌ای به بانک اختصاص داده نشده است. اگر برایتان امکان دارد گزارشی در این زمینه تهیه کنید.
خزایی-نوشهر

شب‌های ترسناک شهریار
در منطقه شهریار، شب‌ها به سختی می‌توانید راه خانه را در پیش بگیرید. سگ‌هایی در این منطقه شب‌ها پرسه می‌زنند که از گرگ هم خطرناک‌ترند. لطفا شهرداری شهریار فکر چاره‌ای کند.
موسی‌پور- خادم‌آباد شهریار

سیرک زیاد بیاورید
چندی پیش در پارک پردیسان تهران سیرک بزرگی از ایتالیا به اجرای برنامه پرداخت. آوردن چنین برنامه‌های تفریحی به شهرهای ایران جالب است. از مسوولان می‌خواهم که سیرک‌های بیشتری دعوت کنند.
شهروزی از عظیمیه کرج

خروس‌های بی‌محل همسایه
لطفا گزارشی در مورد چگونگی شکایت از مرغ و خروس‌های همسایه تهیه کنید! در برخی منازل، خروس‌های بی‌محلی نگهداری می‌شوند که وقت و بی‌وقت روی اعصاب تهرانی‌ها راه می‌روند.
سهرابی- نیاوران

بی‌برنامگی سفرهای نوروزی
چیزی به عید نمانده، اما هنوز بسیاری از استان‌های توریستی، برنامه‌های نوروزی خود را اعلام نکرده‌اند. به سراغ هرکدام از اداره‌های میراث فرهنگی و گردشگری استانی می‌رویم، حرفی برای گفتن ندارند.
اشکانی- مشهد

کویر
گزارش «افسون کویر» در نوع خود جالب و خواندنی بود. بیش از اینها در ضمیمه راهنمای روز به این نوع گزارش‌ها بپردازید.
همایونی از زابل