در این بازار خانم‌ها بیشتر به دنبال 206 بوده و بیشتر دوست دارند با پولی که در اختیارشان است پای خود را روی پدال این خودرو فشار دهند.

اما آقایان نسبت به خانم‌ها عمدتا پراید و پژو۴۰۵ را می‌پسندند، حضور بیشتر آقایان باعث شده تا پراید و پژو ۴۰۵ فروش خوبی را در این بازار نسبت به سایر خودروها داشته ‌باشد.


پراید پرتقاضا
اوضاع پراید در عبدل‌آباد نسبت به همه خودروهای حاضر در این بازار بسیار خوب است. دارندگان پراید خوب می‌دانند هر وقت بخواهند، می‌توانند خودرو خود را به پول نقد تبدیل کنند.

خارجی‌ها
مدل‌های قدیمی بنز و بی‌ام‌و در عبدل‌آباد حضور چشم‌گیری دارند. قدیمی‌ترین خودروی خارجی در این بازار بنز مدل ۲۸۰S است که ساخت آن به سال ۱۹۸۱ (۲۷سال پیش) می‌رسد. قیمت این خودرو هم‌اکنون هشت‌میلیون و پانصدهزار تومان است، ضمن اینکه تجهیزاتی همچون کولر و دزدگیر روی آن نصب شده است.

بازار «روآ» کساد است
در بین خودروهای زیر 10میلیونی، روآ بازار خوبی ندارد. کارشناسان خودرو در عبدل‌آباد معتقدند به سبب افزایش قیمت کارخانه‌ای روآ، مردم حاضر نیستند برای این خودرو پول خرج کنند. انتخاب آنها یا پراید است یا پژو405. قیمت روآ بین این دو قرار گرفته است.

بازار پیکان بد نیست
پیکان در بازار عبدل‌آباد، هنوز طرفداران خاص خود را دارد. پیرمرد صنعت خودرو کشور قصد جوانی نیز کرده تا جایی که یک پیکان مدل ۱۳۸۳ با تجهیزات همچون کولر، شیشه، آیینه و صندوق عقب برقی قیمتی معادل ۷میلیون و پانصدهزار تومان دارد. حضور پیکان مدل ۴۸ با ضبط CD‌خوان نیز جالب توجه است.اگرچه بازار این خودرو مانند سال‌های گذشته رونق خود را ندارد، اما پیکان در بازار عبدل‌آباد پس از پراید پرمتقاضی‌ترین خودروی ارزان است.