احتراما اینجانب جمشید فارسیان به استحضار می‌رسانم خودروی پژو پارسم در تاریخ ۲۳/۸/۸۶در خیابان فلسطین مشهد، سرقت شده است.

کارت طلایی یکی از خدماتی است که شرکت ایران‌خودرو برای این نوع خودرو در نظر گرفته است که براساس آن اگر خودرویی مورد سرقت قرار گیرد شرکت ایران‌خودرو متعهد به تحویل یک خودروی دیگر به مشتری است.

اما، اکنون با گذشت حدود سه ماه از وقوع سرقت به‌رغم پیگیری‌های اینجانب هنوز، نه تنها نتیجه‌ای حاصل نشده بلکه مرتبا برای انجام امور اجرایی مجبورم با صرف وقت و هزینه زیاد و از کارافتادگی مرتبا به تهران مراجعه ‌‌کنم. جای بسی تامل و شکایت است که چرا در شهر مشهد که یکی از بازارهای پرفروش خودرو است نباید واحدی جهت رسیدگی به امور مربوط به کسانی که با این گونه مشکلات روبه‌رو می‌شوند، ایجاد شود تا هر شخصی برای رفع مشکلات این‌چنینی، به شهرهای دیگر از قبیل تهران مراجعه نکند و برای جلوگیری از اتلاف وقت در شهر خود به رسیدگی مشکلات بپردازد.

اکثر کشورها در چنین مواردی نه تنها کمتر از یک هفته نسبت به تحویل خودروی جایگزین اقدام می‌کنند، بلکه خسارت از کارافتادگی در این مدت کوتاه را نیز جبران می‌نماید.

چطور امکان دارد که شرکت ایران‌خودرو پس از گذشت سه ماه هنوز با طرح مواردی جزیی اجرای مندرجات مربوط به دارنده کارت طلایی و حق مسلم بیمه‌گذار را به تعویق می‌اندازد و در آخر هم کمترین خدمات را به بالاترین ضرردیده ارائه می‌کند.

اینجانب طی این سه ماه بنا به درخواست شرکت ایران‌خودرو برای تکمیل کردن فرم‌های متعدد به تهران سفر می‌کنم اما دریغ از کمترین رسیدگی. در حال حاضر با گذشت سه ماه طبق گفته مسوولان فرم دیگری با عنوان فک‌پلاک باید تکمیل شود و ظرف ۳۵روز بعد از تکمیل این فرم و با گرفتن مبلغ افزوده شده به قیمت خودرو در طی این مدت، حواله‌ای را جهت گرفتن خودروی دیگری صادر خواهند کرد.

خواهشمندم مسوولان ایران‌خودرو ترتیبی دهند تا افرادی مشابه اینجانب دچار مشکل نشوند.