چگونه با قطار به اروپا برویم؟

چندی پیش مطلبی با عنوان چگونگی سفر به اروپا با قطار را نوشته بودید، می‌خواستم بدانم که آیا در ایران نمایندگی‌هایی جهت فروش بلیت این قطارها وجود دارد یا خیر؟
شهروندی از تهران
توضیح راهنمای روز: با توجه به تماس‌های متعددی که در این باره حاصل شده است به زودی گزارش کاملی از نحوه سفر هموطنانمان با قطار به اروپا ارائه خواهد شد.

بازار عید را دریابید
از وقتی که راهنمای روز شروع به چاپ شده من و تمامی همسایگانم احتیاجاتمان رفع شده‌است، خواهش می‌کنم با توجه به نزدیکی
عید بیشتر راجع به خانه‌تکانی و قیمت انواع شیرینی و شکلات و میوه را در روزنامه‌تان درج کنید. در کل بیشتر در مورد مواد غذایی صحبت کنید.
هلالی از تهران



درخواست
توزیع روزنامه در شهر دزفول منظم انجام نمی‌شود، به طوری که تنها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه روزنامه‌ به دست ما می‌رسد. لطفا رسیدگی کنید.
رشیدپور- دزفول

مونوریل چه شد؟
درباره علل توقف طرح مونوریل تهران گزارش تهیه کنید. چندی قبل به خواست شهردار تهران پایه‌های کار گذاشته شده در میدان صادقیه برداشته شده است. در این مورد هم
مطلبی بنویسید.
شهروندی از تهران



کالای ورزشی
قیمت بعضی از کالاهای ورزشی به ویژه در بعضی رشته‌های خاص بسیار گران است. لطفا جدول قیمت این کالا‌ها را در روزنامه درج کنید.
واحدی- اسلامشهر


ربطی نداشت
در راهنمای روز دوشنبه عکسی از نوجوانی دکتر قالیباف را چاپ کرده بودید آنچه در شرح عکس آمده بود، چیزی از سیخ‌ سیخی بودن مدل موی ایشان دیده نمی‌شد، بلکه خیلی معمولی بود چه منظوری از این کار داشتید.
شهروندانی ازتهران