«کلبه عمو توم» بعد از پایان جشنواره، اجرای عمومی می‌شود

مدیر مرکز هنرهای نمایشی گفت: نمایش «کلبه عمو توم» بر پایه تفکر دینی شکل گرفته و بلافاصله بعد از پایان جشنواره چندین ماه روی صحنه خواهد بود. حسین پارسایی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با «فارس» درباره نمایش «کلبه عمو توم» به کارگردانی بهروز غریب‌پور گفت: در این روزها بر حسب وظیفه به تالارهای نمایش سر زده و این بار نیز نزد آقای غریب‌پور رفتیم و از نمایش و تومرین آن بازدید کردیم.

وی ادامه داد: غریب‌پور کارگردان توانایی است و مطمئن هستوم که اجرای این نمایش در جشنواره تئاتر فجر شاخص خواهد بود. نمایش «کلبه عمو توم» بر اساس یک تفکر دینی شکل گرفته است و اجرای فاخر آن نیز قابل توجه خواهد بود.

پارسایی با اشاره به تالار شهید آوینی در فرهنگسرای بهمن یادآور شد: با توجه به این نکته که اکثر کارگردانان دوست دارند در مرکز شهر اجرای نمایش داشته باشند، اجرای نمایش توسط غریب‌پور در این فرهنگسرا نیز قابل توجه است.

وی تصریح کرد: تالار نمایشی فرهنگسرای بهمن احیا شده و کارگردانان دیگر نیز بعد از پایان نمایش «کلبه عمو توم» متقاضی اجرای نمایش خواهند بود.

پارسایی گفت: اجرای این نمایش در فرهنگسرای بهمن توسط بهروز غریب‌پور فرصتی مغتنم است.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی از اجرای عمومی نمایش بعد از پایان جشنواره خبر داد و بیان کرد: نمایش بعد از پایان جشنواره اجرای عمومی خواهد داشت و چندین ماه روی صحنه خواهد بود.

بر این اساس، غریب‌پور، سال‌ها پیش‌نمایش «بینوایان» را در فرهنگسرای بهمن اجرا کرد.