دریاچه یخی
دریاچه زریوار، زمستان و تابستان نمی‌شناسد. در هر فصلی که به دیدنش بروید، زیبایی و طراوت را به شما هدیه می‌دهد. امسال نیز چون سال‌های گذشته، لایه‌های یخ فرشی شد برای زریوار. مردم مریوان خوب می‌دانند چگونه با سرمای زریوار دم خور شوند.

قربانی‌گرانی
حمید صافدل، رییس سابق سازمان بازرگانی استان تهران، دوران ریاستش را نیمه‌کاره رها کرد تا عید 87 را با فراغ بال مزمزه کند. او استعفایش را اگر چه دیر، اما سرانجام امضا کرد تا توپ غلتان گرانی در زمین قلی‌زاده، رییس جدید به گردش درآید.


عکس: فارس

پاکباختگان جشنواره
این عکس نه تزئینی است و نه تبلیغی برای گرمخانه‌ها و افرادی که کارتن‌خواب هستند، اینها کسانی هستند عاشق و دلباخته سینما. برخی از آنان فکر می‌کنند که چقدر خوب می‌شد اگر مسوولان جشنواره فیلم فجر فکری یا چاره‌ای برای فروختن بلیت می‌کردند تا ترس از بازار سیاه روزگار آنان را سیاه نکند، اما به قول حافظ «لاف عشق و گله ازیار زهی لاف دروغ»


عکس: ایرنا

اصفهانی‌ها سورن را پسندیدند
سوم تا هفتم بهمن ماه امسال چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در حاشیه بنای تاریخی سی‌وسه‌پل این شهرستان برگزار شد. ظاهرا اصفهانی‌ها که به علاقه‌مند بودن به ژیان معروفند، از این نمایشگاه استقبال خوبی به عمل آورده و سمند سورن را پسندیده‌اند.

بازدید ویژه
به مناسبت ایام دهه فجر کلیه علاقه‌مندان به امور فرهنگی می‌توانند همه روزه به جز جمعه از ساعت 9 تا 12 از موزه سکه بانک سپه واقع در شعبه مرکزی این بانک در خیابان امام‌خمینی به صورت رایگان بازدید کنند. گفتنی است پس از این ایام موزه سکه فقط روزهای سه‌شنبه پذیرای بازدیدکنندگان است.