مهدوی کنی در نشست اخیر جامعه روحانیت مبارز، گلایه‌ها و انتقادات صریحی را از جبهه متحد اصولگرایان و ائتلاف «۶+۵» مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب مهدوی کنی که از شیوخ جبهه اصولگرایان است، در جریان نشست جامعه روحانیت مبارز از برخی عملکردها و اظهارنظرهای اعضای ائتلاف «۶+۵» به شدت گلایه و تاکید کرد از برخی مسائل پیش آمده ناراضی است. بنا بر این گزارش، نوع واکنش‌های برخی از اعضای جبهه متحد اصولگرایان به احتمال کاندیداتوری حسن روحانی، یکی از اصلی‌ترین گلایه‌های مهدوی کنی بوده است.

مهدوی کنی در پی گلایه خود گفته است: برخی از گروه‌های عضو جبهه متحد اصولگرایان از «جامعه روحانیت مبارز» استفاده ابزاری کرده‌اند.

وی در پایان گلایه‌های خود تاکید کرده است که با این شرایط، دیگر در مسایل و مشکلات جبهه متحد اصولگرایان مداخله نخواهد کرد.

این خبر اما در حالی منتشر شده است که روز گذشته دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان صحت این خبر را رد کرده است و از گفت‌وگوی تلفنی خود با مهدوی کنی خبر داده است.

با این حال صدر سپس اظهار کرده است که شاید گلایه‌های ایشان به اظهارات برخی افراد باشد که آنها را نمی‌توان به جبهه متحد تسری داد.