«خسرو شکیبایی»در تیزر جشنواره فیلم فجر بازی کرد

خسرو شکیبایی تنها بازیگر تیزر بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر است که تصویربرداری آن، روز گذشته به پایان رسیده است. مرتضی رزاق کریمی تهیه‌کننده این تیزر در گفت‌و‌گو با فارس ضمن اعلام این خبر، گفت: طرح اولیه‌ای برای تیزر جشنواره فیلم فجر داشتیم که به نتیجه نهایی نرسید و کمی تغییر کرد.

وی افزود: با تغییر شکل طرح، نحوه حضور بازیگران هم در این تیزر متفاوت شد و قرار شد تا تنها یک بازیگر در آن بازی کند و در این باره، فکر کردیم «خسرو شکیبایی» که بازیگری شناخته شده برای نسل‌های مختلف است، بتواند حضوری مثبت در جشنواره داشته باشد و به همین خاطر، از او برای حضور در تیزر جشنواره دعوت کردیم.

رزاق کریمی گفت: تصویربرداری تیزر با بازی «خسرو شکیبایی»، دیروز به پایان رسید.

وی در مورد خط داستان‌های این تیزر گفت: این تیزر با تیزرهای جشنواره در سال‌های قبل متفاوت است، این تیزر با علایم و نمادهایی از سیر تحول سینما در ایران همراه است، از ابتدای ورود سینما به ایران تا سال‌های بعد از انقلاب را در بر می‌گیرد و در نهایت به سال ۸۶ و جشنواره بیست و ششم ختم می‌شود.

رزاق کریمی در مورد مراحل فنی ساخت این تیزر، گفت: اکنون در حال تدوین این تیزر هستیم و ساخت موسیقی برای این تیزرها به زودی آغاز می‌شود.