این روزها مسوولان بنیاد فارابی در تلاش هستند تا برای جشنواره فجر کیفیت تصویر و صدای سینما صحرا را که مختص مطبوعات و رسانه‌های گروهی است، افزایش دهند.

به گزارش فارس، حبیب ایل‌بیگی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در گفت‌وگویی اظهار داشت: سینما صحرا به علت اینکه به رسانه‌ها اختصاص داده شده است، از اهمیت زیادی برای بنیاد سینمایی فارابی برخوردار است و دوست داریم که اهالی رسانه و مطبوعاتی‌ها، فیلم‌ها را با بهترین کیفیت در این سینما ببینند. وی ادامه داد: در این راستا از چند روز پیش با همکاری موسسه سینما شهر کار بهسازی سینما صحرا را آغاز کرده‌ایم.

ایل‌بیگی در مورد بخش‌های سینما که قرار است روی آنها کار بهسازی انجام شود، گفت: حدود ده صندلی این سالن شکسته بود که تصمیم به تعویض آنها گرفتیم. همچنین کیفیت صدای سینما مورد بررسی قرار گرفت و قرار است با تامین چند قطعه‌ای که برای دستگاه‌های سینما لازم است، نسبت به تقویت کیفیت صدای این سالن نیز اقدام به عمل آید.

وی افزود: همچنین تصویر سالن سینما صحرا نیز بررسی شده است و اقداماتی را جهت بهتر شدن کیفیت تصویر این سینما انجام داده‌ایم که بر این اساس، تا قبل از شروع بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، این سالن از نظر کیفیت تصویر و صدا بسیار بهتر از گذشته خواهد شد.