بهرام عظیمی خبر داد که هم اینک تیم سازنده مجموعه انیمیشن «۱۳۷» در شهرداری مستقر شده‌اند و قرار است تیزرهای تبلیغاتی به صورت کاملا موزیکال و با حال و هوای خاصی تولید شوند؛ انیمیشن‌های «مدیریت شهری ۱۳۷» با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت‌ها و وظایف این مرکز ساخته می‌شوند. بهرام عظیمی، کارگردان این مجموعه انیمیشن به ایسنا، گفت: این مجموعه انیمیشن قرار است نهایتا در قالب ۲۰ قسمت ساخته شود اما در حال حاضر تنها ۵ قسمت از آن را می‌سازیم و مابقی قسمت‌ها براساس نظرات مردم و بازخوردهایی که از این ۵ قسمت به دست می‌آید، ساخته می‌شوند.

به گفته وی این مجموعه تیزرهای انیمیشن به سفارش مرکز سامانه مدیریت شهری و در خانه انیمیشن معاونت هنری سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تولید می‌شوند.

عظیمی، خانم‌ها و کودکان و نوجوانان را مخاطبان اصلی این تیزرهای انیمیشن خواند و گفت: سعی ما بر این است تا هر قسمت را به گونه‌ای بسازیم که در ذهن باقی بماند و ریتم کار به گونه‌ای باشد که بچه‌ها بتوانند شعرها را حفظ و آنها را زمزمه کنند.

در چند سال بعد قوانینی که از طریق این تیزرهای تبلیغاتی بیان می‌شود، در ذهن بچه‌ها ملکه خواهد شد.

بهرام عظیمی درباره شخصیت‌های اصلی مجموعه انیمیشن‌های ۱۳۷ اظهار کرد: هنوز تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده، اما ممکن است به سراغ شخصیت‌های انسانی نرویم و برای مثال زندگی مورچه‌ها را به تصویر بکشیم.