فیلم سینمایی «عاشق» به نویسندگی و کارگردانی افشین شرکت در 11 روز ابتدای فروش خود به رقمی بیش از 69میلیون دست پیدا کرد که برای این فیلم فروش چشمگیری بوده است.

در این فیلم هانیه توسلی و ایرج نوذری به ایفای نقش می‌پردازند و این فیلم در سینماهای عصر جدید، اریکه، جوان، گلریز، بهمن، پایتخت و کانون نیز در حال اکران است. فیلم سینمایی چهار انگشتی به نویسندگی و کارگردانی سعید سهیل و با بازیگرانی چون بهرام رادان و لیلا اوتادی پس از گذشت ۲۴ روز توانست به رقمی در حدود ۶۷میلیون تومان دست پیدا کند.


داستان این فیلم درباره یک پسر شهرستانی است که برای کار به تهران می‌آید و با دختری آشنا می‌شود و ... فیلم «اقلیما»ی محمد مهدی عسگرپور نیز در چهار روز ابتدایی نمایش خود به رقمی در حدود ۵/۱۹میلیون دست پیدا کرد. خلاصه داستان این فیلم، زوج جوانی است که زندگی آرا می‌دارند اما بیماری مرد باعث به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود و .... سینماهای نمایش دهنده این فیلم، استقلال، بلوار، ایران، فرهنگ، شهر قشنگ، فلسطین و سپیده هستند. «توفیق اجباری» محمد حسین لطیفی نیز بعد از یک افت فروش یک هفته‌ای، آخر هفته پررونقی را سپری کرد. فیلم توفیق اجباری با بازی محمد رضا گلزار و باران کوثری بعد از ۵۲روز اکران با ۱/۸۹میلیون درصدر جدول فروش قرار گرفته است. فیلم «اتوبوس شب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد نیز این روزها آخرین روزهای فروش خود را پشت‌سر می‌گذارد.


«بچه‌های ابدی» به کارگردانی پوران درخشنده و با در اختیار داشتن ۶سینما در ۳۲روز فروش خود به رقمی بیش از ۵۳میلیون تومان دست پیدا کرده. داستان این فیلم در ارتباط با دختری جوان است که در آستانه ازدواجش با پسر مورد علاقه‌اش متوجه می‌شود که پسر تعهد دیگری دارد و ... دو فیلم کابوس و تسوتسی نیز تنها فیلم‌های خارجی در حال اکران هستند که هر کدام از آنها فقط یک سینما و یک تک‌سانس را در اختیار دارند.