مدیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به مشکلات کشور گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز گریبانگیر کشور شده، از گذشته باقی مانده است. به گزارش ایسنا، شهاب‌الدین صدر تورم، گرانی، مشکلات معیشتی و اشتغال را از جمله مشکلات کشور برشمرد و در عین حال تصریح کرد: الان یک رییس‌جمهوری حزب‌اللهی بر سر کار است؛ ممکن است هزار و یک مشکل هم در کشور وجود داشته باشد؛ ولی اگر قرار شد حرفی زده و ایرادی گرفته شود، باید منصفانه باشد.

صدر با اشاره به این‌که «مبانی ما مسلمان‌ها مبانی اصولگرایی است»، «ایمان و هویت دینی، عدالت‌خواهی، شکوفایی اقتصادی، پیشرفت علمی و همچنین اصلاحات» را از جمله‌ این اصول برشمرد و عنوان کرد: اصلاح‌طلبی در دل اصولگرایی است؛ چراکه این شعار امام حسین(ع) است.

مدیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان، تنها راه‌حل مشکلات کشور و جامعه را تکیه بر احکام و دستورات اسلام و پناه بردن به اعتقادات دینی دانست و اظهار کرد: این راه اسلام و اهل بیت است وگرنه ما از خودمان حرفی نمی‌زنیم؛ چراکه تضمینی نخواهد داشت. ولی اگر گفتیم که این همان حقیقتی است که پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) به دنبال آن بودند، یعنی این‌که این راه تضمین داشته و راه‌های دیگر تضمینی ندارد.