گزارشی از پیش فروش زمین‌های شهرک نگین سبز
مهدیس فرقانی
چالوس یکی از مناطق خوش آب و هوا و خوش‌منظره ایران است که از نظر چشم‌انداز طبیعی، زبانزد خاص و عام است.

چالوس در همه ایام سال پذیرای میهمانان زیادی است، به خصوص هنگام فرا رسیدن سال نو که بسیاری از ساکنین شهرهای بزرگ برای تفریح به این منطقه می‌آیند. علاوه بر این شهر چالوس همیشه برای گردشگران خارجی در قالب توریست جالب توجه بوده و آنها را برای سفر به این شهر در دفعات بعد تشویق می‌کند.
شرایط خوب جغرافیایی چالوس سبب شده تا بسیاری از افراد در این منطقه برای گذراندن برخی اوقات از سال، برای خود آپارتمان‌ها یا ویلاهای مسکونی خریداری کنند. در ماه‌های نزدیک به سال نو بازار فروش واحدهای مسکونی و ویلایی در شهرهای شمالی کشور گرم می‌شود و استقبال مردم برای خرید واحدها باعث گرمی این بازار است.
شهرک نگین سبز در کمربندی نوشهر- چالوس واقع شده و زمین‌های این شهرک به صورت قطعه‌بندی به اندازه‌های 250 تا 450 متری به تعداد 60 قطعه برای فروش عرضه می‌شود.
کاربری این زمین‌ها مسکونی است و زمین‌ها از امکانات آب، برق، تلفن و گاز بهره‌مند هستند. قیمت نهایی هر متر زمین ۷۵۰هزار تومان تا ۸۵۰هزار تومان برآورد می‌شود که این قیمت‌گذاری توسط تعاونی مسکن انجام شده است.
گفتنی است در شهرک نگین، زمین‌ها در فاصله یک کیلومتری از دریا قرار دارند به همین جهت از منظره زیبای طبیعت نیز برخوردار است.