اسفندیار رحیم‌مشایی، رییس دفتر سابق رییس‌جمهور با رد «ادعای برخی رسانه‌ها و افرادی که در نوشته‌های خود مدعی بودند در هر کاری دخالت می‌کنم و هر کسی منصوب یا عزل می‌شود با دخالت من انجام می‌شود»، گفت: اگر کسی از من پرسشی می‌پرسید، ممکن بود نظرم را مطرح کنم، اما در نصب و عزل هیچ یک از وزرا یا سایر مقامات دخالتی نداشته و ندارم. اسفندیار رحیم‌مشایی، رییس دفتر سابق رییس‌جمهور با رد «ادعای برخی رسانه‌ها و افرادی که در نوشته‌های خود مدعی بودند در هر کاری دخالت می‌کنم و هر کسی منصوب یا عزل می‌شود با دخالت من انجام می‌شود»، گفت: اگر کسی از من پرسشی می‌پرسید، ممکن بود نظرم را مطرح کنم، اما در نصب و عزل هیچ یک از وزرا یا سایر مقامات دخالتی نداشته و ندارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد ادامه داد: به خاطر ندارم در طول دوره مسوولیت در دفتر رییس‌جمهور کاری را انجام داده باشم که محمود احمدی‌نژاد مطلع یا موافق آن نبوده

باشد. مشاور رییس‌جمهور با بیان اینکه احمدی‌نژاد یک رییس‌جمهور تشریفاتی نیست، تصریح کرد: رییس دفتر رییس‌جمهو بودن از حساسیت بالایی برخوردار است به خصوص اینکه رییس دفتر دکتر احمدی‌نژاد باشید.

برخی از احمدی‌نژاد می‌ترسند

رییس دفتر سابق رییس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی و احترام به انسان‌ها باعث می‌شود که ترس‌ها از بین برود، گفت: در مسیر بزرگان دین قرار گرفتن، ترس‌ها را از بین می‌برد و اشخاصی که مشی ائمه را دنبال می‌کنند نیز مردم هیچ ترسی از آنها ندارند. رحیم‌مشایی خاطرنشان کرد: همانطور که با دیدن احمدی‌نژاد ترس‌ها می‌ریزد، از سوی دیگر دشمنان و مسوولانی که کارهای خود را به درستی انجام نمی‌دهند از وی می‌ترسند.

وی با بیان اینکه لبخند صدقه بی منتی است که افراد می‌توانند به یکدیگر هدیه دهند، گفت: برخی افراد ذهنیت‌های عجیبی نسبت به من داشتند و بارها دیدم فردی نسبت به من احساس ترس می‌کند، اما با یک لبخند من این ذهنیت عوض شد، پس چرا لبخندی را که هزینه‌ای ندارد، از دیگران دریغ کنیم. رحیم‌مشایی اضافه کرد: هجمه‌ها علیه من به گونه‌ای بود که وقتی افراد با من روبه‌رو می‌شدند تعجب می‌کردند و می‌گفتند که فکر نمی‌کردیم بتوانیم شما را ببینیم.