شب‌های سرد و خلوت تئاتر

نگاه سوم- این هفته تالارهای تهران میزبان ۳ کار جدید بودند و این در حالی بود که «شمس پرنده» به کارگردانی پری صابری بعد از ۱۷اجرا به کار خود پایان داد و به رقمی بیش از ۶۰میلیون تومان دست پیدا کرد که در ماه گذشته بیشترین آمار فروش بود. تالار مولوی همچنین نمایش تهران ۸۶-۱۳۸۵ به کارگردانی احمد کچاچیان بعد از ۱۳اجرا به کار خود پایان داد و مبلغی معادل ۷۵۰هزار تومان نیز فروش داشت.

نمایش الکترو رومئو ژولیت نیز به کارگردانی سپیده نظری‌پور چهارشنبه شب برای آخرین بار روی صحنه رفت و پس از ۱۴اجرا مبلغ ۸۵۷هزار تومان فروش داشت.

این در حالی است که تالار مولوی میزبان دو کار «یک سمفونی ناکوک» و «کاریزما» است. «یک سمفونی ناکوک» به کارگردانی آتیلا پسیانی است که در آن ۳۰بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند. در این کار بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، فاطمه نغوی، خسرو محمودی، مهشاد مخبری و... به ایفای نقش می‌پرداختند.

«کاریزما»ی پگاه طهماسبی‌نژاد نیز از روز یکشنبه در یکی دیگر از تالارهای مولوی روی صحنه خواهد رفت. در این کار عاطفه تهرانی و نازلی شادمان ایفای نقش می‌کنند و داستان آن به حکایت سردرگمی و ارتباطات عاطفی میان انسان‌ها می‌پردازد.

اما نمایش شارل دوگل به نویسندگی و کارگردانی عبدالحسین لاله با بازی بازیگرانی چون حسین رجایی‌دوست، فرهاد زارعی و پیمان درخشان‌خواه در تالار مولوی هنوز روی صحنه است و هشتمین اجرای خود را نیز پشت سر گذاشته است.

فرهنگسرای نیاوران

فرهنگسرای نیاوران نیز میزبان «سمفونی حشرات» به کارگردانی مریم سعادت است. این کار یک فرمت عروسکی است و حشرات سازهای مختلفی را می‌زنند و آواز می‌خوانند.

مدت زمان این کار یک ساعت است و بلیت آن ۲هزار تومان است، همچنین این کار توانسته در ۵ اجرای خود مبلغی در حدود ۱۰میلیون فروش داشته باشد، این کنسرت ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است.