چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در اتوبان قم
مهدیس فرقانی
اتوبان قم یکی از قدیمی‌ترین اتوبان‌های کشور است که می‌توان آن را گلوگاه اصلی پایتخت به حساب آورد از آن جهت که رابط غرب و جنوب‌غربی شهر تهران است.

این اتوبان روزانه رفت‌وآمدهای بسیاری را به خود می‌بیند. رفت‌وآمد مربوط به زائران شهر مقدس قم و جمکران می‌تواند بیشترین علت تردد در این اتوبان را عامل باشد؛ چرا که هر روز شاهد مسافرانی هستیم که به قصد زیارت از این اتوبان عبور می‌کنند.
از سوی دیگر، امروزه این اتوبان مورد استقبال بسیاری از کارخانه‌داران قرار گرفته است؛ چرا که زمین‌های بکر زیادی در اطراف این کارخانه قرار دارد بر عکس دیگر ورودی‌های اطراف تهران که مملو از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها شده است و این سببی است برای روی آوردن به این اتوبان، به همین خاطر این منطقه حتی موردنظر سرمایه‌داران خارجی برای احداث کارخانه واقع شده است.
در این اتوبان دو شهرک صنعتی با نام‌های حسن‌آباد و شمس‌آباد احداث شده که می‌توان از پیشوند این شهرک‌ها فهمید که محلی است برای حضور کارخانه‌ها و همین طور کارگاه‌های تولیدی.
در عین حال این اتوبان با تمام ویژگی‌های خوب یا حتی بد، در تصرف کارخانه‌داران است.
با وجود تمامی این تفاسیر می‌توان گفت: اتوبان قم قابلیت تبدیل شدن به یک قطب صنعتی را دارد تا نقش بسیاری در توسعه اقتصاد کشور داشته باشد.

جدول قیمت فروش سوله‌های صنعتی و تولیدی در جاده قم

pic1

جدول نرخ اجاره سوله‌های صنعتی و تولیدی در جاده قم

pic۲

مشاور املاک یاسینی ۵۵۲۱۷۷۱۳-۵۵۲۰۹۶۱۶