این هفته تالار وحدت و بنیاد فرهنگی - هنری رودکی میزبان کنسرت‌‌های موسیقی در سبک‌های مختلف هستند.

اگر علاقه‌مند به موسیقی هستید، می‌توانید یکی از کنسرت‌های سبک سنتی و یا کلاسیک را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید:
گروه نوری
کنسرت بزرگ گروه کر نوری به همراهی ارکستر زهی به رهبری علیرضا شاهی‌نژاد از تاریخ ۲۲/۹/۱۳۸۶ به مدت سه شب و از ساعت ۲۱ میزبان علاقه‌مندان به این گروه است. قطعات اجرایی گروه نوری: هندل، موتزارت، شوبرت، گونو، روسینی، ارف و قطعات ایرانی با هنرمندی آلوین آوانسیان است که نوازنده پیانو و ارگ و کلاوسن نیز هستند که در تالار وحدت به اجرا در می‌آیند.


خنیا
همچنین گروه کنسرت «خنیا» تحت عنوان سوز و ساز به سرپرستی خانم پری ملکی از تاریخ 22/9/86 در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت و نوازندگانی چون جلال امیرپورسعید، آوا ایوبی، پویا سرابی، مسلم علیپور، بامداد ملکی و نیما نیک طبع ایشان را همراهی می‌کنند.
همخوانان نیز فاروق کسمایی، پری ملکی، حمیرا مظاهری، نیما نیک طبع و آوا ایوبی هستند. این گروه به مدت دو شب راس ساعت ۱۸ میزبان علاقه‌مندان به موسیقی هستند.
هله
گروه هله به سرپرستی محمد صالح زمانی نیز به همراه اعضای گروه خود، «مسعود تاجیک» ابوا، «محمود ذوالنوری» تار، سه تار، تبور، «حسین فلاح» قیچک،‌ کمانچه، همخوان، «محسن حیدری» سنتور، «مرجان وفایی» رباب و همخوان، «افسانه رحمانی» همخوان، «هما روح‌افزا» دف، نقاره، تنبک، «علیرضا اروجی» خواننده «حبیب هویدا» تنبک و تاس سعید سله‌سری «تنبک» در سالن رودکی از تاریخ ۲۲/۹/۸۶ روی صحنه می‌آیند و اشعاری از حافظ، بابا طاهر، خواجوی کرمانی و محمدعلی شیخ‌الاسلامی را اجرا می‌کنند. ساعت اجرای این گروه ۲۰ است و این کنسرت به مدت دو شب اجرا خواهد داشت.