خبرگزاری فارس: یک فیلم سینمایی ایرانی و ۳ تله‌فیلم از استودیویی که امور فنی آنها را انجام می‌داده است، به سرقت رفت. به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «استخوان‌های بابام» و سه تله فیلم از استودیو آوا فیلم در مشهد به سرقت رفت.

مهدی مسگران دستیار اول و برنامه‌ریز فیلم سینمایی «استخوان‌های بابام» ضمن اعلام این خبر به خبرنگار سینمایی فارس گفت: هفته گذشته روز جمعه نهم آذر ماه، درست همان روزی که مونتاژ «استخوان‌های بابام» به پایان رسیده بود، کیس حاوی اطلاعات فیلم و سه تله فیلم دیگر که هنوز به نمایش در نیامده‌اند، به سرقت رفت.

وی ادامه داد: این اتفاق در حالی افتاد که فقط کیس کامپیوتر حاوی فیلم‌های مونتاژ شده به سرقت رفته و هیچ یک از وسایل شرکت دزدیده نشده است. بر اساس این گزارش، اداره آگاهی نیروی انتظامی مشهد پیگیر این ماجرا است. فیلم سینمایی«استخوان‌های بابام» (هدیه ×۲) به کارگردانی مهدی رضازاده چندی پیش مرحله فیلمبرداری را به پایان رساند و تدوین آن هفته گذشته به اتمام رسید.

در این فیلم سینمایی اکبر عبدی، داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، رضا توکلی، جواد عابدی، اسدا... یکتا، سعید قائمی، شقایق رهبری و حدود ۴۰ نفر از بازیگران بومی مشهد به ایفای نقش پرداختند. شرکت سینمایی «آوا فیلم» مجری طرح این فیلم بوده است.