شما روی خط هستید

نان سنگک هزار تومانی

مطلب «نان سنگک» شما را خوانده‌ام. اگر امکان دارد سری به شهرک غرب بزنید و از نان سنگک‌های هزار تومانی این منطقه گزارشی تهیه کنید. صاحب این نانوایی قبلا دانه‌ای ۲۰۰تومان نان سنگک‌های خود را می‌فروخت.

اُسروش- شهرک غرب دنیای اقتصاد- بر اساس آدرسی که این شهروند محترم در اختیار تحریریه قرار داده است، به زودی گزارشی از نان سنگک‌های هزار تومانی تهیه خواهد شد.

گلایه دارم

من از ثبت‌نام کنندگان تندر- ۹۰ هستم. سال گذشته ۵میلیون تومان برای خودرو تندر- ۹۰ مدل E۱ پرداخت کردم. قیمت این خودرو ۹میلیون و ۲۰۰هزار تومان اعلام شد؛ اما تاکنون ۱۰میلیون و ۶۴هزار تومان به ایران‌خودرو پرداخت کرده‌ام و هیچ سودی از ۵میلیون ودیعه نگرفته‌ام. پرسشم این است، آیا خودروسازها می‌توانند مبلغ بیشتری از آنچه اعلام کرده‌اند را دریافت کنند؟ در ضمن گلایه‌ای هم از شما دارم متنی را که در مورد تندر-۹۰ نوشته بودید نشان می‌داد دارندگان تندر۹۰ سود بسیار بالایی از این خودرو می‌برند که این موضوع اصلا صحت ندارد.

شهروندی از تهران

دنیای اقتصاد- درباره اینکه چرا از شما خواننده محترم ایران‌خودرو پول اضافی دریافت کرده، بهتر است مسوولان این شرکت پاسخ دهند. اما درباره گلایه شما دوست عزیز به اطلاع می‌رسانیم قیمت‌های درج شده بر اساس اعلام برخی از نمایشگاه‌های اتومبیل است.

بدقولی خودروسازها

از نمایندگی ایران‌خودرو با من تماس گرفتند تا تمام پول تندر- ۹۰ را پرداخت کنم. سه ماه از پرداخت این مبلغ می‌گذرد؛ اما ایران‌خودرو هنوز خودرویی تحویل نداده است. چه کسی باید پاسخگوی ما باشد؟

شهروندی از تهران

کامیاب گران‌تر است

مطلبی درباره قیمت مسکن در شرق تهران نوشته بودید.

می‌خواستم بگویم قیمت منطقه کامیاب گران‌تر از رضوان است. شما برعکس قیمت‌ها را درج کرده‌اید. اگر واقعا در کامیاب آپارتمان متری یک میلیون سراغ دارید به ما بگویید تا همین امروز خریداری کنیم.

یک شهروند از تهرانپارس

دنیای اقتصاد- ضمن تشکر از دقت جنابعالی، قیمت‌ها براساس اعلام بنگاه‌های املاک آن منطقه درج شده است.

زمین بخریم یا نه

مطلبی درباره وضعیت قیمت مسکن در دماوند پس از شایعه آتش‌فشان نوشته بودید. می‌خواستم بدانم در حال حاضر فرصت خوبی است تا زمین خریداری کنیم یا نه؟

هموطنی از دماوند

دنیای اقتصاد- همان‌طور که از متن گزارش برمی‌آید، شایعه آتش‌فشان هیچ تاثیر مثبت یا منفی بر قیمت زمین‌های دماوند نگذاشته است.