کاندیداتوری باهنر، در صورت احساس تکلیف

دبیرکل جامعه‌اسلامی مهندسین گفت: در انتخابات مجلس‌هشتم داوطلب نمایندگی نخواهم شد؛ اما این بدان معنا نیست که در عرصه انتخابات بی‌تفاوت خواهم بود. به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر، در جمع اعضای جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر‌اینکه در عرصه انتخابات مجلس هشتم و حتی ریاست جمهوری دهم فعال خواهد بود، اظهار کرد: با تمام توان برای تشویق و ترغیب مردم به منظور حضوری باشکوه و عظیم در صحنه انتخابات فعالیت خواهم کرد. وی افزود: مدت۲۰سال به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فعالیت کرده‌ام ‌و اکنون نظرم این است که در انتخابات مجلس هشتم‌ نامزد نمایندگی نشوم.

دبیرکل جامعه‌اسلامی مهندسین با بیان اینکه به این احساس‌و باور رسیده‌ام که دیگر نیازی به حضور من در مجلس هشتم نیست، تصریح کرد: اگر به من تکلیف شود، از زیر بار مسوولیت شانه خالی نخواهم کرد.

باهنر خاطرنشان کرد: البته منظور از تکلیف این نیست که اگر تعدادی از دوستان و همفکران به من بگویند تکلیف است در این انتخابات شرکت کنم، من می‌پذیرم. وی گفت: منظور از تکلیف این است که واقعا احساس بشود به حضور من در مجلس آتی نیاز است، که البته فکرنمی‌کنم چنین ضرورتی به وجود بیاید.