گزارشی از فروش تئاتر

این روزها حضور تئاتر در پایتخت بسیار کم رنگ و ضعیف است و مهم‌ترین اتفاق در این هفته جاری نیز شروع به کار جشنواره تئاتر کانون‌ها است. تئاتر افرا به کارگردانی بهرام بیضایی نیز که قرار بود از چهارم آذر در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه رود، دچار سرنوشت نامعلومی شده است. اما تئاتر «خانواده تت» به نویسندگی مائده طهماسبی هنوز در صدر فروش در میان تمام اجراهای روی صحنه قرار دارد و از مرز ۷میلیون هم گذشت و هنوز هیچ نمایش تازه‌ای در سالن‌های شهر به روی صحنه نرفته است.

نمایش «هملت»

به کارگردانی محمود صباحی در ۲۱ اجرای خود موفق به جذب ۷۳۰ تماشاگر بود، بیش از ۶۰۰هزار تومان فروش داشت. تالار مولوی هر روز در ساعت ۱۸ میزبان علاقه‌مندان به این کار است.

«خانواده تت»

در فرهنگسرای نیاوران بر روی صحنه است. بازیگرانی همچون فرهاد آئیش، فرشته صدر عرفایی و لیلی رشیدی در آن ایفای نقش می‌کنند. این نمایش با ۲۸ اجرای خود میزبان ۳۳۴۰تماشاگر بود و چیزی در حدود ۸میلیون نیز فروش داشته است.

تالار مولوی

نمایش «درس و اتاق» هنوز روی صحنه هستند.

تالار هنر

تئاتر «یاجوج و ماجوج»، «مش‌مش‌قلی‌خان» نیز مخصوص گروه سنی کودک و نوجوان در تالار هنر میزبان علاقه‌مندان به این کارها هستند، در ضمن تئاتر مش‌مش قلی‌خان آخرین اجرای خود را روز دوشنبه به روی صحنه می‌آورد.