نماینده حزب کمونیست چین در ایران

معاون بخش بین‌الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین به دعوت خانه احزاب ایران روز دوشنبه راهی تهران شد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری شینهوا، «لیو هونگچای» در هشتمین نشست کمیته کنفرانس بین‌المللی احزاب سیاسی آسیایی که در تهران برگزار می‌شود، به عنوان نماینده کمیته مرکزی حزب کمونیست چین شرکت می‌کند. برگزاری اجلاس احزاب اسلامی توسط موتلفه

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی از برگزاری «اجلاس مقدماتی احزاب اسلامی جهان» توسط حزب موتلفه اسلامی در تهران خبر داد و گفت: این اجلاس با حضور ۱۰ حزب از کشورهای آذربایجان، فلسطین، لبنان، عراق، ترکیه، بحرین و کویت از شنبه آینده به مدت دو روز در دفتر مطالعات وزارت امور خارجه برپا خواهد شد. به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا ترقی گفت: نقش حزب در جهان اسلام و چالش‌های جهان اسلام از منظر احزاب دو محور اصلی این اجلاس است که حاضران درباره آن به ارائه دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.وی افزود: این اجلاس در سطح دبیران کل، نایب رییسان، مسوولان روابط خارجی و امور سیاسی احزاب اسلامی مدعو برگزار می‌شود و علاوه بر آن جمعی از مسوولان سیاسی و حزبی عالی‌رتبه کشورمان، اعضای هیات رییسه خانه احزاب، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اعضای کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور، اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیران برخی احزاب شناسنامه دار و رسمی از سراسر کشور در آن حضور خواهند یافت.

جبهه متحد در حال جمع‌آوری اسامی

علیرضا زاکانی خبر داد: جبهه متحد اصولگرا در حال جمع‌آوری اسامی داوطلبان در سراسر کشور است. عضو جبهه متحد اصولگرایی با اعلام این خبر به ایسنا، شایعات مطرح را درباره‌ تعیین شرط جبهه برای دکتر حدادعادل جهت در لیست قرار دادن وی تکذیب و تاکید کرد: مواردی که به عنوان شرط برای حضور دکتر حدادعادل در فهرست جبهه متحد اصولگرا مطرح شده، دروغ محض است.