نگارخانه‌ها میزبان تابلوهای نقاشی شدند

نگارخانه‌های تهران در آخرین روزهای آبان و نخستین روزهای آخرین ماه پاییز میزبان چند نمایشگاه نقاشی در کنار ۲ نمایشگاه عکس و مجسمه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، گالری اثر ۷تابلو نقاشی رضا لواسانی را تا هفتم آذرماه به نمایش گذاشته است. در گالری گلستان هم نمایشگاه نقاشی‌های آبرنگ رویا حسینی تا اولین روز آذرماه ادامه دارد. این هنرمند ۳۰‌تابلو نقاشی خود را در این نمایشگاه قرار داده است. گالری آتشزاد ۳۲ تابلو نقاشی پورنگ بهامین را از ۲۴ تا ۳۰ آبان به نمایش گذاشته است. نمایشگاه مجسمه‌های بیژن نعمتی شریف هم تا پایان آبان‌ماه در گالری الهه برپا است. در گالری سعدآباد هم نمایشگاه گروهی نقاشی آبرنگ از مهدی رضائیان، عطاءا... ذینوری، ناصر نورمحمدزاده، سیاوش مظلومی‌پور و محمدرضا نجف‌زاده به نمایش درآمده و تا پنجم آذر ادامه دارد.

گالری کمال‌الدین بهزاد نمایشگاه نقاشی‌های ۱۵‌نفر از دانشجویان سیاوش مهریز استاد دانشگاه الزهرا‌(س) را برپا کرده است. بامداد رضوانیان، محسن ایرانی، نوید بروجردی، لیلا توتونچی، مازیار پارسیاری، علیرضا جهرمی، نرگس سلطانی و ... حاضران در این نمایشگاه با ۹۰ تابلو هستند که تا اول آذرماه برپا است.

گالری نقش جهان نمایشگاهی گروهی پونه ماکویی، سولماز شرق و نگین جهانگرد را برپا کرده است. در این نمایشگاه ۴۸ اثر تا پنجشنبه اول آذرماه به نمایش گذاشته شده است. نمایشگاه عکس حمید قدرتی هم در گالری نیکول به نمایش درآمده است. عکس‌های مستند اجتماعی محمد نیک‌عهد هم در گالری فرهنگسرای بهمن تا یکشنبه سوم آذرماه ادامه دارد.