جورج کلونی به دبی می‌رود

تریلر حقوقی «مایکل کلیتن» ساخته تونی گیلروی با حضور جورج کلونی بازیگر آن در افتتاحیه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم دبی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش مهر، هالیوود ریپورتر اعلام کرد، پیش از این حضور شارون استون دیگر بازیگر آمریکایی به عنوان مجری مهمانی خیریه بنیاد تحقیقات ایدز در دبی قطعی شده بود. به گفته برگزارکنندگان جشنواره فیلم دبی نام دیگر مهمانان سرشناس شرکت‌کننده در جشنواره امسال به زودی اعلام می‌شود. کلونی در صحنه‌ای از فیلم «مایکل کلیتن»

سایمن فیلد مدیر هنری بخش برنامه‌های بین‌الملل جشنواره دبی درباره انتخاب «مایکل کلیتن» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره گفت: «انتخاب این فیلم تریلر، شیوه‌ای هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی برای شروع جشنواره فیلم دبی سال ۲۰۰۷ است. بازگشت کلونی به منطقه به این معناست که حلقه ما کامل شده است. دبی ابتدا در پس‌زمینه «سیریانا» با بازی او قرار گرفت و اکنون نیز جشنواره فیلم دبی محلی برای نمایش جدیدترین فیلم او شده است.»

عبدالحمید جمعه، رییس جشنواره فیلم دبی نیز در این باره گفت: «ما در پی آن بودیم که یک‌بار دیگر در امارات میزبان آقای کلونی باشیم. «مایکل کلیتن» قطعا با استقبال تماشاگران جشنواره ما رو به‌رو می‌شود.»

نخستین فیلم گیلروی یک درام سیاسی درباره وکیلی به نام مایکل کلیتن با بازی کلونی است که در پرونده‌های حقوقی در قالب یک «کارچاق کن» عمل می‌کند. تیلدا سوئینتن و تام ویلکینسن از دیگر بازیگران فیلم هستند.