عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز اعلام کرد که این حزب در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری که همزمان با انتخابات مجلس هشتم برگزار می‌شود، کاندیدای اصلاح طلبان را معرفی خواهد کرد.

عبدالواحد موسوی لاری در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با بیان اینکه اصلاح طلبان در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان نیز کاندیدا معرفی خواهند کرد، گفت: از گذشته تاکنون رویه جبهه اصلاحات این بوده است که هر کاندیدایی که مجمع روحانیون مبارز برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری معرفی کند، مورد قبول احزاب و گروه‌های اصلاح طلب خواهد بود و گمان نمی‌کنم نظر جریانات جبهه اصلاحات در این خصوص از گذشته تا امروز تغییری کرده باشد. وی در مورد کاندیداتوری سیدحسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گفت: در این خصوص تاکنون برخی احزاب و گروه‌ها علاقه‌مند به کاندیداتوری ایشان بوده‌اند، اما همانند خاتمی بعید می‌دانم وی نیز تمایلی به حضور در انتخابات داشته باشند.

موسوی لاری همچنین در مورد کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در انتخابات مجلس هشتم گفت: تا این لحظه آقای خاتمی بارها اعلام کرده است که به هیچ عنوان قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس هشتم را ندارد.