دنیای اقتصاد- علی لاریجانی یک ماه بعد از حضور خبرسازش در سالروز 22 بهمن در قم بار دیگر و این بار بدون حاشیه به این شهر سفر کرد. او پیش از رفتنش به حوزه انتخابیه خود در نامه‌ای خطاب به مردم قم اعلام کرد که «راضی» نیست مردم خود را به زحمت انداخته و در آستانه نوروز تدارک استقبال از او را ببینند. رییس مجلس البته استاندار قم را هم مخاطب قرار داد و نوشت «با توجه به اینکه برخی از مسوولان شهر مانند آقای استاندار بهانه‌هایی آورده‌اند که دلالت بر عجز اداری آنان دارد، تقاضا دارم از هرگونه برنامه‌ای برای استقبال خودداری فرموده و اجازه دهند تا وقت خود را صرف خدمت بیشتر به استان نمایم.» با این وجود تصاویری از استقبال مردم از لاریجانی که ضمن دیدار با چندتن از مراجع تقلید در منزل پدری‌اش حضور یافته بود منتشر شد. در حاشیه این سفر، مردم قم اقدامات برخی افراد را در روز ۲۲ بهمن محکوم کردند. دنیای اقتصاد- علی لاریجانی یک ماه بعد از حضور خبرسازش در سالروز 22 بهمن در قم بار دیگر و این بار بدون حاشیه به این شهر سفر کرد. او پیش از رفتنش به حوزه انتخابیه خود در نامه‌ای خطاب به مردم قم اعلام کرد که «راضی» نیست مردم خود را به زحمت انداخته و در آستانه نوروز تدارک استقبال از او را ببینند. رییس مجلس البته استاندار قم را هم مخاطب قرار داد و نوشت «با توجه به اینکه برخی از مسوولان شهر مانند آقای استاندار بهانه‌هایی آورده‌اند که دلالت بر عجز اداری آنان دارد، تقاضا دارم از هرگونه برنامه‌ای برای استقبال خودداری فرموده و اجازه دهند تا وقت خود را صرف خدمت بیشتر به استان نمایم.» با این وجود تصاویری از استقبال مردم از لاریجانی که ضمن دیدار با چندتن از مراجع تقلید در منزل پدری‌اش حضور یافته بود منتشر شد. در حاشیه این سفر، مردم قم اقدامات برخی افراد را در روز ۲۲ بهمن محکوم کردند.

در جریان راهپیمایی 22 بهمن و همچنین سخنرانی رییس مجلس در حرم حضرت معصومه (ع) عده‌ای با سردادن شعار و انجام اقداماتی از جمله پرتاب مهر و کفش مانع از ادامه راهپیمایی و همچنین به پایان رسیدن سخنرانی لاریجانی شدند. برخی رسانه‌ها پس از این رخدادهای حاشیه‌ساز، افراد معترض به لاریجانی را حامیان دولت و منتسبان به جبهه پایداری دانسته بودند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت رییس مجلس در دیدار با مردم در منزل پدری‌اش با بیان اینکه خاطرات خوشی که از مردم قم دارم از ذهن بنده عبور نخواهد کرد، درباره اقدامات برخی افراد در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این مسائل مهم نیست، در راه انقلاب باید جان داد؛ آبرو دادن مهم نیست؛ لاریجانی ادامه داد: این حوادث برای من سنگین نیست بنابراین در این ۳۴ سال اتفاقاتی از این دست زیاد رخ داده و نباید باعث یأس و ناامیدی ما باشد. نماینده قم در مجلس افزود: مردم قم بسیار فهیم و با غیرت هستند و اقدامی انجام نمی‌دهند که باعث آزردگی رهبری شود. وی افزود: مسائل فردی نباید ذهن‌ها را متفرق کند، بلکه همه باید تلاش کنیم وضعیت کشور در جهت رفع مشکل مردم حرکت کند، شعاری که مقام معظم رهبری نیز در ابتدای امسال مبنی بر حمایت از تولید داشتند، راهگشای اقتصاد کشور است.