شهردار تهران با تاکید بر اینکه اگر عملکرد گروه ۶+۵ جبهه متحد اصولگرایان بر مبنای تعریف رهبر انقلاب از اصولگرایی متمرکز شود، وحدت در دسترس است، ادعای حضور نماینده‌ای از سوی وی در جبهه متحد اصولگرایی را تکذیب و خاطرنشان کرد که کسی به نمایندگی از وی در گروه ۶ + ۵ حضور ندارد. محمدباقر قالیباف در پاسخ به سوالی درباره فعالیت گروه ۶ + ۵ و ارتباط خود با این جبهه اظهار کرد: مجموعه اصولگرایان باید بتوانند با وحدت رویه، کار خود را در انتخابات دنبال کنند و هر کاری از دست ما برآید، در این زمینه انجام می‌دهیم، اما نباید فراموش کرد که یکپارچگی در میان اصولگرایان به عملکرد گروه ۶ + ۵ منوط است.

وی افزود: اگر گروه ۶ نفره جبهه متحد اصولگرایان بخواهد به صورت چتری بسته عمل کند و هر آنچه را که خود تشخیص می‌دهد، اجرا کند، به اعتقاد من یکپارچگی مورد نظر در میان اصولگرایان به وجود نمی‌آید؛ لذا این جبهه باید دید خود را وسیع‌تر کند؛ ضمن اینکه از یک نگاه نیز قاعدتا مبنای عملکرد گروه ۶‌نفره باید بر اساس دیدگاه‌های گروه حکمیت ۵نفره باشد نه بالعکس.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات اخیر محمد رضا باهنر مبنی بر اینکه افراد و گروه‌های اصولگرای غایب در گروه ۶ نفره جبهه متحد وزن چندانی ندارند، توضیح داد: نباید دایره اصولگرایی را به اندازه‌ای تعریف کنیم که تنها با چند نفر از نظر سیاسی گرایش نزدیکی داشته باشیم و بقیه افراد را خارج از این دایره قرار دهیم؛ چراکه این روش نادیده گرفتن سایر گرایش‌ها است و هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.

وی ادامه داد: نظر افراد محترم است و مایل به قضاوت در مورد اظهارات افراد نیستم. ولی اصولگرا را کسی می‌دانم که نه در شعار، بلکه در عمل و در عرصه مدیریت جامعه، وزنی برای خود در برابر مردم قائل نباشد. به عبارتی بنده اساسا بحث وزن کشی میان اصولگرایان را اصولگرایانه نمی‌دانم.